پیروزی پر گل زنان هندبال ایران در اولین گام مسابقات کشورهای اسلامی

تیم ملی هندبال ایران در اولین مسابقه خود از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به برتری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، زنان هندبال ایران در نخستین دیدار خود از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی قونیه در حال برگزاری است در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۴۳ بر ۶ مقابل افغانستان به پیروزی رسیدند.

ملی‌پوشان ایران از همان ابتدا بازی را در دست گرفتند و فرصت گلزنی را به بازیکنان افغانستان ندادند و همان طور که پیش‌بینی می‌شد در پایان توانستند یک پیروزی با اختلاف گل بسیار کسب کنند.

در دیگر دیدار گروه B نیز دیدار تیم‌های آذربایجان و کامرون با نتیجه ۱۰ بر صفر به سود آذربایجان اعلام شد. ملی‌پوشان ایران در پایان روز نخست رقابت‌های هندبال زنان در صدر جدول رده‌بندی گروه B ایستادند.

اما در گروه A نیز ازبکستان با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ مقابل سنگال به پیروزی رسید و ترکیه نیز ۵۱ بر ۱۰ بنگلادش را شکست داد.

تیم ملی ایران در این مسابقات با کامرون، آذربایجان و افغانستان همگروه است. ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود از این رقابت‌ها باید سه‌شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران به مصاف کامرون بروند. 

ترکیب تیم ملی زنان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن‌پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان تشکیل می‌دهند.

ملی پوشان ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انزهایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچه‌دیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم‌کار (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی عازم قونیه شده اند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی قونیه برگزار خواهد شد.

برنامه و نتایج کامل همه رشته‌ها در بازی‌های کشورهای اسلامی؛قونیه - ترکیه ۲۰۲۲ + جدول رده بندی

۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
کد خبر: 31422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha