کامبک تیم ملی جوانان مقابل ازبکستان نیمه تمام ماند

تیم ملی جوانان در اولین بازی خود در تورنمنت کافا در برابر تیم ازبکستان به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در اولین بازی خود در تورنمنت کافا در نیمه نخست به دلیل ناشناخته بودن حریف سعی در محک زدن ازبک‌ها داشتند و این نیمه بدون افت و خیز خاصی به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم، ازبکستان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۹ با یک ارسال از کناره و ضربه سر به گل رسید. در ادامه تیم ملی روی دروازه حریف فشار آورد اما طی یک غالفگیری و روی یک ضربه از راه دور، در دقیقه ۷۲ گل دوم را دریافت کرد. پس از این گل شاگردان مرفاوی که بازی بهتری را به نمایش گذاشته بودند، با افزایش فشار روی دروازه حریف یک پنالتی از ازبک‌ها گرفتند که امین حزباوی کاپیتان تیم در دقیقه ۸۸ آن را تبدیل به گل کرد.

فشار تیم‌ ملی ادامه دار بود تا اینکه امیر ابراهیم زاده در دقیقه ۹۰ با یک ضربه سر زیبا کار را به تساوی کشاند. روند بازی به شکلی پیش می‌رفت که اگر چند دقیقه دیگر ادامه داشت، تیم ملی جوانان احتمالا کامبک خود را تکمیل می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد تا یک امتیاز، دستاورد جوانان از اولین آوردگاه تورنمنت کافای زیر ۱۹ سال باشد.

تیم ملی در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها دوشنبه ساعت ۱۸ به وقت محلی به مصاف افغانستان می‌رود. ایران  و از بکستان دو مدعی اصلی قهرمانی این تورنمنت بشمار می روند و در ادامه به نظر می رسد نتایجی که این دو تیم در مصاف با دیگر حریفان به دست خواهند آورد چهره تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد.

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 31379

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha