وویجر ۲۷۰ میلیون دلار سپرده نقدی را به مشتریان بازمی‌گرداند

یکی از قضات دادگاه مرتبط با پرونده‌های ورشکستگی روز پنجشنبه گفت وویجر (Voyager) می‌تواند ۲۷۰ میلیون دلار سپرده نقدی را به مشتریان بازمی‌گرداند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دادگاه ورشکستگی که در مورد پرونده فصل ۱۱ وویجر تصمیم گرفت، موافقت خود را با این شرکت برای بازگرداندن ۲۷۰ میلیون دلار به مشتریان صادر کرد.

قاضی مایکل وایلز، که ریاست پرونده وویجر را در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در نیویورک بر عهده دارد، به وویجر چراغ سبز نشان داد تا وجوهی را که در حساب بانک تجاری متروپولیتن (MCB) نگهداری می‌شود، به مشتریانش بازگرداند. وال استریت ژورنال گزارش داد که این رقم در حال حاضر ۲۷۰ میلیون دلار است.

وویجر در اوایل جولای پس از متوقف کردن برداشت مشتریان، وارد مراحل ورشکستگی فصل ۱۱ شد. این شرکت وام‌دهنده با اشاره به رکود ناگهانی در بازار این عامل را باعث سقوط و ورشکستگی خود دانست. فصل ۱۱ حفاظت در برابر ورشکستگی به یک شرکت اجازه می‌دهد تا فعالیت خود را در حین تلاش برای پرداخت وجوه به طلبکاران ادامه دهد.

از آن زمان، وویجر به‌ دنبال. این است که امکان برداشت‌ وجوهی را که توسط بانک تجاری متروپولیتن، به‌عنوان حافظ وجه نقد برای این شرکت بلوکه شده، برای مشتریان فراهم کند. اکنون وویجر و MCB مجازند پول نقد موجود در حساب ضمانتی را برای مشتریان آزاد کنند.

در زمان درخواست اولیه، اسناد دادگاه مبلغ موجود در حساب را حدود ۳۵۰ میلیون دلار اعلام کرده بود. MCB به ژورنال گفت که وویجر در هنگام اعلام ورشکستگی حدود ۲۷۰ میلیون دلار در حساب خود داشت.

اگرچه MCB می‌تواند پول نقد را به مشتریان برگرداند، دادگاه هنوز تصمیم نگرفته است که چه اتفاقی برای بیش از یک میلیارد دلار دارایی رمز ارز در پلتفرم وویجر خواهد افتاد.

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 31371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha