برخورد خودرو ۲۰۶ با عزاداران ۳ فوتی و ۱۹ مصدوم به جا گذاشت

سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در اردستان گفت: در این حادثه ۱۹ نفر مصدوم و ۳ نفر فوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فارس، عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه شب گذشته در اردستان بلوار مفتح شهرک کاوه اظهار داشت: در این حادثه ۳ واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد و پس از اولویت‌بندی مصدومان و ارایه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله انتقال به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام شد.

وی با اشاره به مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه گفت: این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شامل ۸ نفر خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ نفر آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله داشت و ۳ نفر شامل یک نفر آقا ۵۲ ساله، ۲ خانم ۶۵ و ۷۰ ساله فوت کردند.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان ۷ مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی، کاشانی و امین منتقل کرد، افزود: در همان دقایق اولیه اعلام‌ حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شد.

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 31366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha