ماشینهای عجیب هندی آماده ورود به بازار ایران + فیلم

وزارت صمتی که ناتوان از اثبات منطق خود برای حذف قیمتگذاری است و برای فرار از تله قیمتگذاری دستوری، مدل های بنجلی مانند سمند و پژو ۴۰۵ و یا تیبا و ساینا را که قیمت های ارزان دارند از رده خارج می کند و به دنبال تمرکز بر مدل های گران قیمتگذاری شده مانند تارا، دنا، شاهین و ... است و همزمان سیاست واردات خودروی اقتصادی(بخوانید بنجل های هندی و چینی) را در سایه ها دنبال می کند. به طور ناجوانمردانه ای حذف تولید پژو، سمند، تیبا، ساینا و ... برای ایمنی مردم فاکتور شده و لطف معرفی می شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تحریریه، تیم فاطمی امین و منوچهر منطقی از سال گذشته با همان شیوه قبل که بخش عمده آن مبهم و بخش اندکی از آن آشکار است، برنامه هایی را برای بازار خودرو پیشنهاد کرد که در عمل عکس آنها رفتار شده و تا آنجا که به مردم مربوط می شود شاهد رقم خوردن یک فاجعه در صنعت خودروسازی ایران هستیم. در صورت ادامه وضعیت کنونی، چیزی جز خرابی در خودروسازی ایران حاصل نخواهد شد و شاهد رویکردی خیرخواهانه توسط وزارت صمت نیستیم.

وزارت صمتی که ناتوان از اثبات منطق خود برای حذف قیمتگذاری است و برای فرار از تله قیمتگذاری دستوری، مدل های بنجلی مانند سمند و پژو ۴۰۵ و یا تیبا و ساینا را که قیمت های ارزان دارند از رده خارج می کند و به دنبال تمرکز بر مدل های گران قیمتگذاری شده مانند تارا، دنا، شاهین و ... است و همزمان سیاست واردات خودروی اقتصادی(بخوانید بنجل های هندی و چینی) را در سایه ها دنبال می کند. به طور ناجوانمردانه ای حذف تولید پژو، سمند، تیبا، ساینا و ... برای ایمنی مردم فاکتور شده و لطف معرفی می شود!

عطا بهرامی در نقد عملکرد وزارت صمت نکاتی را بیان کرده است.

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 31237

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      2 0
      آقا عالی عالی حیف امثال شما که بیرون گود شدید و سیستم نمی تونه شما رو تحمل کنه...
    • حسین IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 0
      امثال شماها.... تو مملکت دیگه شاهین و دنا 400 الی 500ملیون بدی ماشین اشغال ایرانی بخری سگ ماشین خارجی شرف داره به ایرانی ماشین افغانستانم بزنه از ایران بهتره برا شماها نفع داره پشتت چهارتا کتاب گذاشتی فکر کردی خیلی حالیته 300ملیون کنار خیابونی داره هند درسته اما صنعت موتور سازیش که خوب بوده موتوراش تو ایران هست همم راضین ازین اشی مشی های ایرانی بهتره شماهایی که درس خوندید مثلا خیلی حالیتونه سمندو پرایدو تیبا و کوییک و دارید تولید میکنید ده سال دیگه خودروهای خارجی باید دست نگه دارن ایران جاشونو میگیره?