سیلاب شمیرانات جان یک مادر باردار را گرفت

ساعاتی پیش بارش باران در نقاط مختلف استان تهران منجر به جاری شد سیلاب و باعث کند شدن امدادرسانی در مناطق سیل زده شده است. بعد از اعلام حادثه در فشم نیروهای اورژانس به محل اعزام و مشاهده کردند که مادر بارداری دچار حادثه شده است، وی را به بیمارستان منتقل، ولی متاسفانه در اثر شدت حادثه مادر به همراه جنین هر دو فوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ساعاتی پیش بارش باران در نقاط مختلف استان تهران منجر به جاری شد سیلاب و باعث کند شدن امدادرسانی در مناطق سیل زده شده است.

شهرستان فیروزکوه / مسیر ریلی شمال تهران مسدود شد

در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه که از پنج شنبه درگیر سیلاب است مجدد سیلاب باعث مسدود شدن راه‌های روستایی و همچنین تخریب و مسدود شدن مسیر ریلی شمال به تهران در ایستگاه زرین دشت شد.

یک خودروی امدادری در اثر شدت جاری شدن سیلاب آسیب دیده است.

منطقه امام زاده داوود تهران

با جاری شدن سیلاب در امام زاده داوود نیروهای امداد مجبور به تعطیلی موقت فعالیت شدند تا مجد بعد از اتمام بارش باران به فعالیت امداد رسانی خود ادامه دهند.

شهرستان شمیرانات/ سیلاب جان مادر و جنینش را گرفت

در منطقه رودبار قصران و فشم شهرستان شمیرانات بارش های زیاد باعث جاری شدن سیلاب شد طبق اعلام مرکز اورژانس فعلا 3 آمبولانس به محل اعزام شده است.

رئیس مدیریت بحران شمیرانات با اشاره به آغاز موج جدید بارش‌ها و وقوع سیلاب در رودبارقصران هشدار داد: با توجه به شرایط جوی و احتمال بالا آمدن سطح رودخانه، ضروری‌ست عموم مردم از سفرهای غیرضروری به لواسانات و رودبارقصران جداً خودداری کنند.

باتوجه به ورود سیلاب و سنگ و شن محور فشم به زایگان مسدود می‌باشد لذا از تردد غیرضروری خودداری کنید.

به گزارش اورژانس بعد از اعلام حادثه در فشم نیروهای اورژانس به محل اعزام و مشاهده کردند که مادر بارداری دچار حادثه شده است، وی را به بیمارستان منتقل ولی متاسفانه در اثر شدت حادثه مادر به همراه جنین هر دو فوت کردند.

از شامگاه چهارشنبه موج اول سیلاب در استان تهران آغاز شد و 6 شهرستان را در برگرفت که به گفته استاندار تهران تا کنون ۴۳ فوتی و ۳ مفقودی در استان داشته‌ایم.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابرهای همرفتی و تقویت رطوبت فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از دوشنبه تا سه‌شنبه (۱۰ و ۱۱ مردادماه) در نیمه‌شمالی استان تهران به‌ویژه ارتفاعات خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن هشدار در خصوص جاری شدن سیلاب، گفت: از همه شهروندان می خواهیم ضمن جدی گرفتن هشدارهای صادر شده از صعود به ارتفاعات و از اتراق در حاشیه رودها و بستر مسیل ها جدا خودداری کنند.

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: 31195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha