چهل و یکمین جام بالای سر مسی / سوپرجام فرانسه هم به کارنامه ستاره آرژانتینی اضافه شد + فیلم

لیونل مسی با قهرمانی در سوپرجام فرانسه چهل و یکمین جام قهرمانی دوران فوتبالی‌اش را بالای سر برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن با پیروزی قاطع برابر نانت قهرمان سوپر جام فرانسه شد.

تیم پاریسی در این بازی با چهار گل به پیروزی دست پیدا کرد و لیونل مسی توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند تا در کسب این عنوان قهرمانی نقش داشته باشد. مسی با قهرمانی در سوپر جام فرانسه چهل و یکمین جام دوران فوتبالی خود را به دست آورد.

فیلم خلاصه این بازی را اینجا ببینید. 

این دومین جامی است که مسی با پیراهن پاری سن ژرمن به دست می‌آورد. او فصل قبل هم قهرمانی در لیگ فرانسه را با پیراهن تیم پاریسی به دست آورد.بیش‌تر جام‌های مسی با پیراهن بارسلونا به دست آمد. او نزدیک به دو دهه با پیراهن آبی اناری‌ها به میدان رفت و توانست همه افتخارات و عناوین ممکن را با پیراهن این تیم به دست آورد.

مسی یک فصل دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. هواداران بارسلونا و کادر فنی این باشگاه امیدوار هستند که بار دیگر مسی را در تیم محبوب خود ببیند.ژاوی به صراحت ابراز امیدواری کرد که دوران مسی در بارسلونا به پایان نرسیده باشد و او به تیم برگردد و به نظر می‌رسد که خود مسی هم دوست داشته باشد که با پیراهن تیم محبوبش از میادین خداحافظی کند.

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 31156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha