توافق با قوه قضاییه برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: اخیراً با قوه قضاییه به نتیجه‌ای مثبت برای وراث سهام عدالت دست پیدا کردیم و امیدواریم این اقدام را تا پایان شهریورماه به مرحله نهایی برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا؛ محمود حسنلو به آخرین جزییات تعیین تکلیف وراث سهام عدالت اشاره کرد و افزود: اخیراً با قوه قضاییه به نتیجه‌ای مثبتی برای تکلیف سهام عدالت متوفیان و وراث آنها دست پیدا کردیم و اکنون در حال انجام باقی مراحل آن هستیم.

وی اظهار داشت: در این زمینه همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و امیدواریم تا پایان شهریورماه که وعده آن را به وراث برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان داده بودیم، انجام این اقدام را به مرحله نهایی برسانیم.

حسنلو خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با همکاری‌هایی که با قوه قضاییه در داشتیم و نیز تصمیمات اتخاذ شده، سهام عدالت متوفیان را تا پایان شهریورماه در اختیار وراث قرار دهیم.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در ادامه به اقدامات انجام شده برای جاماندگان سهام عدالت اشاره کرد و گفت: مسوولیت تصمیم‌گیری برای جاماندگان سهام عدالت بر عهده دولت است و تعیین تکلیف آن هیچ ارتباطی به سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری ندارد.

وی ادامه داد: در این زمینه از ابتدا قرار بود دولت طرحی را ارائه دهد و مجلس آن را مصوب کند که بعد از آن برای اجرا در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می‌گیرد.

حسنلو تاکید کرد: برای تخصیص سهام به جاماندگان، اگر سهام مربوطه بورسی باشد اجرای باقی طرح به سازمان بورس محول می‌شود و در نهایت شرکت سپرده‌گذاری آن را ثبت خواهد کرد.

۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 31121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha