افشاگری نفت آبادان / استقلال قرارداد دو بازیکن را ۴۰ برابر کرد

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تنها تیمی است که بودجه را خود مجموعه مدیریتی باشگاه تأمین می‌کند و بودجه محدودی نسبت به برخی تیم‌های صنعتی داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از مهر، روح الله محمدی عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره صحبت‌های سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر مبنی بر نا ایمن بودن و عدم آمادگی ورزشگاه تختی برای میزبانی از دیدارهای این تیم در آبادان گفت: ورزشگاه تختی دارای استاندارد برای برگزاری لیگ بود، اما بعد از اتفاق تلخ متروپل، حساسیت‌هایی روی اماکن مخلتف وجود داشت و بررسی‌هایی توسط پالایشگاه آبادان صورت گرفت و ایراداتی گرفته شد. به هر حال سن این ورزشگاه بالا است، اما ایمنی‌های لازم در این سال‌ها انجام شده و تمهیداتی صورت گرفته است. امیدوار هستیم با توجه به روندی که آغاز شده است قبل از آغاز لیگ برتر میزبان هواداران باشیم.

او ادامه داد: در صورتیکه در هفته‌های اول نتوانیم میزبانی را عهده دار شویم هم می‌خواهیم بازی‌هایمان در آبادان باشد. اگر نتوانیم در آبادان میزبانی کنیم چاره‌ای جز حضور در اهواز نداریم.

عضو هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان در خصوص دلایل جدایی علیرضا منصوریان و انتخاب رضا پرکاس گفت: با آقای منصوریان تا روزهای آخر که بیانیه صادر کرد، مذاکرات ادامه داشت و دوست داشتیم این فصل در کنار او باشیم، اما بنا به تصمیم خودش عذرخواهی کرد که دیگر در آبادان نباشد. بر اساس نظرات ابراهیم قاسمپور به عنوان عضو کمیته فنی و همچنین هیأت مدیره، تصمیم به انتخاب آقای پرکاس گرفته شد تا امور فنی را بر عهده بگیرند.

محمدی درباره وضعیت اقتصادی باشگاه و منع آنها از ولخرجی عنوان کرد: بر اساس قوانین برنامه پنج ساله پنجم و پس از آن پنج ساله ششم، کمک دولت به ورزش ممنوع شد اما برخی تیم‌ها که صنعتی هستند، به جز درآمدهای مشروع فوتبال، یک سری هزینه‌های زیادی در فوتبال می‌کنند و همیشه هم شاکی هستند.

عضو هیئت مدیره صنعت نفت در ادامه بیان کرد: صنعت نفت تنها تیمی است که بودجه را خود مجموعه مدیریتی باشگاه تأمین می‌کند و بودجه محدودی نسبت به برخی تیم‌های صنعتی داریم. ۵۰ تا ۶۰ میلیارد برآورد بودجه بستیم که در تلاش برای تأمین آن هستیم. رفتار جوانمردانه مالی که باید در فوتبال رعایت شود، اصلاً در لیگ برتر نمی‌بینیم.

او درباره محمدی خاطرنشان کرد: مدیرعامل یا یک عضو هیئت مدیره باشگاه صنعتی، به هیئت مدیره آن شرکت صنعتی می‌روند و ابتدای سال ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد بودجه مصوب می‌کنند که بخشی از آن را ابتدا می‌گیرند و باقی آن یک‌دهم تا یک‌دوازدهم را سالیانه دریافت می‌کنند. بودجه ما در باشگاه صنعت نفت محدود است و باید با وسواس بیشتری هزینه کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت راجع به پیشنهادات سایر باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان جوان فصل گذشته این تیم تصریح کرد: زواره‌ای و حامدی‌فر که به استقلال رفتند، در صنعت نفت رشد کرده و بازیکنان مثمر ثمری بوده‌اند. آنها با رقمی حدود ۳۰ تا ۴۰ برابر قراردادی که با ما داشتند، به استقلال رفتند. بازیکنی از سال گذشته داشتیم که دو برابر سقف قراردادی که برای تیم در نظر گرفتیم، برای ماندن پیشنهاد داد.

۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 31089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha