ساعی اولین کاندیدای کمیته ملی المپیک شد / ثبت نام زودتر از موعد

هادی ساعی زودتر از موعد و به عنوان اولین کاندیدا برای یکی از پست‌های رییس یا نایب رییسی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از کمیته ملی المپیک، نخستین نشست هماهنگی ستاد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک صبح امروز (سه‌شنبه) با ریاست کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته برگزار شد. در این نشست که با حضور سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی مشاور رئیس و اعضای ستاد برگزار شد طراحی و تنظیم فرم‌های ثبت نام، چگونگی روند ثبت نام کاندیداها برای ریاست، نایب رئیسی و اعضای هیات اجرایی و همچنین بررسی مدارک لازم و زمانهای مشخص برای انجام امور مربوطه توسط دبیرخانه مجمع مورد بررسی و هماهنگی نهایی قرار گرفت.

در این نشست پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، اصغرفرخی مشاور رئیس و رئیس حراست، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی و سپیده گلیجانی مقدم مدیر موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک حضور داشتند.

مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک ششم شهریور برگزار و ثبت نام از داوطلبین در ساعات اداری از چهارشنبه ۵ مرداد آغاز و تا پایان وقت اداری پنج شنبه ۲۰ مرداد ادامه خواهد داشت. هادی ساعی که معاون کاروان ایران در کشورهای اسلامی قونیه است یک روز زودتر از موعد ثبت نام خود را انجام داده است.

۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 30932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha