جشنواره سرود تیم ملی در کیش / رقابت بر سر تولیدات هنری فوتبالی

جشنواره سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در کیش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، برگزاری مسابقات جام جهانی در حاشیه خلیج فارس فرصت مناسبی برای بهره برداری هرچه بیشتر از این رویداد مهم فوتبالی جهان است.در همین رابطه جشنواره بزرگ سرود تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی قطر در کیش آغاز شده است. 

موضوعات این جشنواره "نوجوان با نشاط ایرانی، بازی سرگرمی نشاط، فوتبال، جام جهانی، ما یار دوازدهم هستیم، همسایه‌ی جام، دعوت از گردشگران خارجی برای سفر به ایران، مهمان‌نوازی ایرانیان، اینجا خلیج فارس است و صلح و دوستی" می باشد که از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

این جشنواره در پنج بخش تولیدات، لیگ اجراهای پاتوقی، رقابتی، سرود همگانی و موزیک ویدئو برای عموم علاقه‌مندان و هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در تمامی نقاط کشور با جوایز ویژه برای برگزیدگان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است آیین افتتاح جزیره فوتبال همزمان با عید سعید غدیر خم در جزیره کیش و با حضور چهره های ملی فوتبال ایران برگزار شد. در جشنواره جزیره فوتبال قرار است ۲۲ رویداد فرهنگی، علمی و هنری فوتبال تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش برگزار شود. همایش بین المللی فوتبال کلینیک، جام جهانی فوتبال فری استایل، نمایشگاه بین المللی فوتبال و صنایع وابسته، سمپوزیوم مجسمه سازان فوتبالی، جشنواره فیلم و عکس فوتیال از جمله رویدادهای این جشنواره هستند.

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 30882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha