شناگر ایرانی نفر سوم قهرمانی بریتانیا شد/ مدال برنز متین بالسینی بلافاصله بعد از مهاجرت

متین بالسینی شناگر نامدار ایرانی پس از مهاجرت به انگلیس موفق شد فقط با یک صدم ثانیه اختلاف در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور بریتانیا قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، متین بالسینی شناگر سرشناس ایرانی که اخیرا خبر مهاجرتش به انگلستان سر و صدای زیادی به پا کرده بود روز گذشته موفق شد در اولین رویداد رسمی اش ، مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور تابستانه بریتانیا را در ماده ۲۰۰ متر پروانه رده سنی +۱۹ سال کسب کند. 

او در این مسابقات با رکورد ۲ دقیقه و ۸۵ صدم ثانیه فقط به اندازه یک صدم ثانیه از نفر دوم دیر تر به خطر پایان رسید و شایستگی کسب مدال نقره را هم داشت. ژاکوب گودمن از دانشگاه لابورگ هم با رکورد ۱:۵۸:۷۶ قهرمان این دسته شد. 
بالسینی که رکورد شنای پروانه ایران را بارها جابجا کرده است در المپیک توکیو و مسابقات جهانی قطر و امارات نماینده ایران بود که رکوردهای خیره کننده ای از خود به جای گذاشت. او چندی پیش برای ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت کرد که این موضوع مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفت و برخی با اشاره به موضوع اعتراض های مکرر او به بی توجهی مسئولین ، بحث پناهندگی او را پیش کشیدند. 

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 30875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha