ساروی طلایی شد گرایی ۹ هیچ باخت! / رهاورد خاکستری از لهستان برای بنا

محمدعلی گرایی به حریفش ۹ بر صفر باخت و در دیدار رده بندی هم حاضر نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی پایان داد. رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان روزهای ۱ و ۲ مردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار شد و در پایان تیم پنج نفره کشورمان توسط، محمدهادی ساروی در وز ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، علی اصغر سام دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره و  محدمحسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.


نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل بغداد حسین از مصر به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل چن ونجی از چین شکست خورد و نهم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل اریک بگ از مجارستان به پیروزی رسید. وی در مبارزه بعد با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل آرنوات رضوان از رومانی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دلیری در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۱ کور آندرس از نروژ را مغلوب کرد اما در دیدار ماقبل پایانی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب زولتان لوای از مجارستان شد و به دیدار رده بندی رفت. گرایی در این دیدار  با توجه به آسیب دیدگی که داشت با صلاحدید کادر فنی، مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مبارزه نکرد و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۱ از سد پرولاینن از فنلاند گذشت وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی پتر نوواک از جمهوری چک را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ از سد وانگ چنگ وو از چین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ آروی ساوولاینن از  فنلاند را مغلوب کرد و در دور چهارم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الکس زوکه از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر ۱ بک سلطان محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
کد خبر: 30841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha