پخش مسابقه امریکا و فرانسه در فینال والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ / فرانسه قهرمان رقابت‌ها شد

والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ که از ۲۹ تیرماه شروع شد، امشب در بولونیا ایتالیا به ایستگاه پایانی می‌رسد و تیم‌های ملی والیبال امریکا و فرانسه برای تعیین قهرمان رقابتها به مصاف هم می‌روند. (برای مشاهده آخرین نتایج، صفحه را Refresh کنید.)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مرحله نهایی والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ از ۲۹ تیر تا ۲ مرداد در بولونیا ایتالیا در حال برگزاری است و تیم‌های ملی والیبال امریکا و فرانسه به مسابقه پایانی راه یافته‌اند. امشب در بولونیا ایتالیا به ایستگاه پایانی می‌رسد و تیم‌های فینالیست برای تعیین قهرمان رقابتها به مصاف هم می‌روند.

در دیدار ماقبل بازی، دقایقی قبل تیم لهستان موفق شد در سه دست پیاپی تیم ایتالیای میزبان را شکست دهد و به مقام سوم رقابتها دست یابد. 

فیلم خلاصه والیبال فرانسه ۳ - آمریکا ۲

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۲ + جدول و نتایج 

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
کد خبر: 30839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ابراهیم تقی نیا IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      1 1
      خوب بود ولی ای کاش یک مربی در سطح بالا بود و مربی ایرانی در کنارش این لیگ ملتها را انجام می دادند تیم والیبال ایران که نام و نشانی پیدا کرده بود علتش بودن مربی در سطح جهانی بود در کنار تیم بود متاسفانه مربی ایرانی حاظر نیست که دستیار یک مربی خوب باشد مطمعن باشید اگر یک مربی درجه یک در کنار همین بچها بود تیم ایران یکی از مدال اوران بود اشتباه اینجا بود که بچهای قدیمی همه را کنار گذاشت تیم امریکا را به خاطر بسپارید در فینال چند تا از بازی کنان قدیمی را بازیهای اخر کنار خودش اورد یک دفعه کنار گذاشتن کل تیم اشتباه محض بود ممنون
      • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
        1 0
        خیلیم خوب بودن حداقل بهتر از آلکنو بود اون که فقط مینشست رو نیمکت از جاشم تکون نمیخورد. خوبی عطایی اینه که لحظه به لحظه بازیکن راهنمایی میکنه و تذکر میده. مگه آلکنو مربی خارجی نبود پس چرا 12ام شدیم؟؟!! به نظر من عطایی خیلی خوبه فقط احتیاج به زمان و حمایت داره