آیا واقعا رای جنجالی پرونده ویلموتس شکسته است؟

در حالی که برخی کارشناسان حقوقی از صدور رای پرونده ویلموتس مبنی بر شکسته شدن رای کمیته تعیین وضعیت فیفا خبر داده‌اند، وکیل ایران در این پرونده تصریح کرد که هنوز هیچ رایی صادر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، صفی‌الله فغانپور، کارشناس حقوقی فوتبال امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی تلویزیونی ادعا کرده که "رای پرونده ویملوتس صادر شده و مبلغی که فدراسیون فوتبال باید به ویلموتس پرداخت می‌کرده از ۱۲ میلیون یورو به کمتر از ۳ میلیون یورو تقلیل یافته است" اما صحبت‌های وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس نشان می‌دهد که هنوز هیچ رایی صادر نشده و تمام مواردی که در این روزها مطرح شده، گمانه‌زنی بوده است.

روزبه وثوق احمدی، وکیل فدراسیون فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد که اظهارنظر اخیرش درباره پرونده ویلموتس همچنان پابرجاست؛ او درباره ادعای شکسته شدن رای کمیته تعیین وضعیت فیفا و نصف شدن آن، اظهار کرده بود: "من به عنوان وکیل پرونده که دیوان داوری ورزش حضور دارم، می‌گویم که تا این لحظه هیچ ابلاغی مبنی بر صدور رای دریافت نکرده‌ایم و تمام این مواردی که مطرح شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست."

او در پاسخ به این سوال که دلیل این گمانه‌زنی‌ها چیست؟ توضیح داد: خیلی از پرونده‌های CAS به تعویق افتاده است. در پرونده فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس، تیر ماه سال گذشته جلسه رسیدگی‌اش برگزار شد و الان در چندین مرحله به تعویق افتاده اما در ۲۰ - ۲۵ روز گذشته، CAS اخطاری فرستاد که شما باید مبلغی به عنوان مابقی هزینه رسیدگی پرداخت کنید تا بعد از آن رای ابلاغ شود. این گمانه‌زنی‌ها به همین دلیل به وجود آمده است. در حال حاضر این مبلغ پرداخت شده و رای در آستانه صادر شدن است.

وکیل ایران در CAS در پایان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال شکسته شدن رای پرونده ویلموتس وجود دارد؟ گفت: من به شکسته شدن رای امیدوار هستم. تلاش‌های گروهی زیادی انجام شد و امیدواریم رایی که کمیته تعیین وضعیت فیفا صادر کرده بود، شکسته شود. با این حال هیچ چیز مشخص نیست و تا زمانی که رای ابلاغ شود نمی‌توان چیزی گفت.

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 30817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha