قطعی شدن ۶ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت کویت

هر ۶ بوکسور ایران با برتری برابر حریفانشان، مدال‌های برنز خود در تورنمنت بین‌المللی کویت را قطعی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس کویت با حضور ۷۲ بوکسور از ۲۲ کشور، از روز پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی فدراسیون بوکس این کشور آغاز و تا روز سوم مرداد ادامه خواهد داشت که ایران با شش نماینده در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

 نتایج نمایندگان ایران در پایان روز سوم:

در رقابت‌های امروز، ابتدا مصطفی ریگی نماینده وزن ۵۱ کیلوگرم کشورمان با "ارگونال صبری" از بلغارستان مبارزه کرد و با برتری ۳ بر ۲ مقابل حریف قدرتمند خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود و مدال برنز خود را قطعی کرد. ریگی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف "منصور مبارک" از کویت خواهد رفت.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، باقر فرجی در دومین دیدار خود با "موا الخامری" نماینده یمن مبارزه کرد و حریف خود را ۵ بر صفر شکست داد تا کسب مدال برنز خود را قطعی کند. وی در اولین دیدار خود نیز موفق شد "حسن الفتحلی" نماینده میزبان را ۵ بر صفر شکست دهد. "یحیی سامی" از عراق حریف فرجی در دیدار نیمه‌نهایی خواهد بود.

در یک‌چهارم نهایی وزن ۸۰ کیلوگرم، سیدحسین میراحمدی برابر "ویلیام روسنوف" از بلغارستان قرار گرفت و حریف خود را با برتری ۴ بر یک شکست داد تا نشان برنز خود را قطعی کند. وی در اولین دیدار خود برابر "راکئان التقفی" از عربستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. میراحمدی در دیدار نیمه‌نهایی با "ارکین عبدالبیک" از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

شاهین موسوی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در اولین پیکار مقابل  "رهماندو هالیمولاتی"  از چین در دیداری یک طرفه به برتری ۵ برتر صفر رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد. موسوی در دیدار نیمه‌نهایی با "دیلشودبک روزمتوف" از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

همچنین سجاد محمدپور و طوفان شریفی نیز شب گذشته با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده بودند. محمدپور در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف "ساراوات سوکست" از تایلند خواهد رفت و طوفان نیز در وزن ۹۲ کیلوگرم با "دیوربک اورالوف" از ازبکستان مبارزه می‌کند.

رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت کویت فردا (یک‌شنبه) ۲ مرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و نمایندگان ایران باید برابر رقبای خود به روی رینگ بروند.

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 30804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha