شبکه «شما» و «ایران‌کالا» تعطیل شد/شبکه سلامت در آستانه تعطیلی!

صداوسیما با تعطیلی برخی شبکه‌های تلویزیونی در مسیر چابک سازی قرار می‌گیرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رسانه‌ها از تعطیلی قریب‌الوقوع دو شبکه تلویزیونی خبر دادند.

براساس این گزارش، به‌زودی و از ۵ مرداد ماه  پخش دو شبکه شما و ایران‌کالا متوقف می‌شود. دلیل تعطیلی این دو شبکه، کمبود شدید مخاطب اعلام شده است. همچنین به شبکه سلامت نیز اولتیماتوم داده شده و وضعیت مناسبی ندارد و ممکن است به‌زودی این شبکه نیز حذف شود.

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 30795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 12
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      17 11
      شبکه چهار حذف کنید اگه به میزان مخاطب ربط داره
    • علی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      13 9
      سلام به جا تعطیل شبکه های شما و ایران کالا و سلامت شبکه های نمایش خانگی مثل فیلمو نماوا فیلم نت را تعطیل کنید چون این شبکه های نمایش خانگی هم نیاز خرید اشتراک ویژه دارد و همین چقدر هزینه‌ بابت اشتراک و بسته اینترنت برای مردم میزاره ولی استفاده از تلویزیون این هزینه ها را ندارد
      • Ali DK ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
        2 2
        عزیز انگار خبر نداری توی نظام سرمایه داری غرق شدیم
    • آفاق IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      12 4
      من تازه چند ماه هست که شبکه ایران کالا رو پیدا کردم بسیار خوشحال بودم که یکی به فکر افتاد که برای اقتصاد مملکت شبکه بسازه از ده قسمت دین 9 قسمت اون مربوطه به کسب روزی حلال هست . حالا یک شبکه که به جای چرت و پرت های مختلف و دروغ و تبلیغات پوچ به اصل تولید و تولیدکنندگان و معرفی مشاغل و حمایت از تولید کنندگان پرداخته بود به بهانه کم بودن مخاطب تعطیل شد چرت محض هست . این شبکه یکی از موثرترین شبکه های تلویزیونی بود که داشت مسیر خودش رو به درستی طی می کرد حالا باز یک توطئه دیگه انگلیسی باید بیاد باز کمر بشکنه و ما هم خیال کردیم واسه هم افزایی و فلان و بهمان . من مخالف تعطیلی این شبکه هستم/ با هیچ عقلی این توجیحات بی پایه و اساس جور در نمیاد که 15 ساله رهبر داره میگه اقتصاد و تولید ملی . حالا راست میرن اولین شبکه که حذف بشه شبکه اقتصاد . خاک بر سر اونی که ما رو خنگ فرض کرده دوستان شما هم اعتراض کنید این شبکه به تولید کنندها بی هزینه بها می داد و تبلیغشون رو می کرد و باعث نجاتشون می شد هر برنامه کار افرینان و شاغلین چندین بار پخش می شد و به خوبی پوشش مناسب رو برای حمایت از رسانه ملی در ا
    • ناشناس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      10 1
      باسلام اتفاقا شبکه ایران کالا خصوصا بخش تحلیل نمادهای بورس و تکنیکالیست با حضور آقای حیدری یکی از پر بیننده ترین برنامه های ایرانکالا است که بانقد و بررسی اوضاع بورس کالا و آموزش نکات بورسی به مردم خیل عظیمی از جامعه رو بسمت خودش جلب کرده بود که این رو از تعداد پیامکهایی که مردم برای برنامه میفرستادن کاملا مشخص بود چون به خیلی از پیامکها اصلا نمیرسیدن پاسخ بدن .من فکرمیکنم تو این برنامه چون مشکلات واقعی اقتصاد رو بیان میکردن مسئولین خوششون نیومد و برنامه رو تعطیل کردن والا این برنامه طرفداران زیادی داشت. لااقل این برنامه رو تو یکی از شبکه ها ادامه بدن
    • احد IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      7 5
      جایگزین شبکه های حدف شده را با شبکه های ای فیلم دو وای فیلم عربی وانگلیسی پر کنید
    • سعید IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 3
      با سلام تعطیل کردن شبکه ایران کالا اشتباهی بزرگ در مدیریت رسانه ای سیما بود ، این شبکه نیاز بیننده های ایرانی بود ومطمئن هستم چند سال دیگه به اشباهشون پی میبرن .
    • علیرضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      8 2
      به نظر من حذف شبکه ایران کالا توسط صدا و سیما اشتباه بوده است زیرا این شبکه با حمایت از تولیدات داخلی نقش مهمی در رونق کسب و کار ها داشت و برنامه بازار سرمایه این شبکه با کارشناسی جناب حیدری و مجریان توانمند مانند سرکار خانم کاکاوند یکی از برنامه های پر مخاطب بود . بار دیگر صدا و سیما جمهوری اسلامی کج سلیقه گی نشان داد و یکی از شبکه ها ی خوب را به دلخواه خودش حذف نمود .
    • علیرضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      4 2
      به نظر من حذف شبکه ایران کالا توسط صدا و سیما اشتباه بوده است زیرا این شبکه با حمایت از تولیدات داخلی نقش مهمی در رونق کسب و کار ها داشت و برنامه بازار سرمایه این شبکه با کارشناسی جناب حیدری و مجریان توانمند مانند سرکار خانم کاکاوند یکی از برنامه های پر مخاطب بود . بار دیگر صدا و سیما جمهوری اسلامی کج سلیقه گی نشان داد و یکی از شبکه ها ی خوب را به دلخواه خودش حذف نمود .
    • ریحانه IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 6
      سلام به نظر من شبکه آی فیلم و تماشا که مدام سریالهای تکراری پخش میکنند، ادغام شوند، ولی ایران کالا نه واقعا. ایران کالا حداقل به افراد انگیزه و ایده برای شروع کسب و کار میده. دیدن سریالهای تکراری چه سودی داره اون هم صد بار تکرار.
    • مریم اشتری IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      2 2
      با سلام من به شخصه هر روز ساعات بخصوص شبکه ایران کالا رو میدیدم مخصوصا برنامه بورس ،حد اقل یه جا بود که به بررسی‌هاش و تحلیلش اعتماد کنم و با خبر بشم اصلا درک نمیکنم با چه انگیزه ای آخه حذفش کردن ما که دیگه کاری به کار دولت نداریم هر چی که داشتیم و نداشتیم بردن صدامونم در نیومد دیگه از یه شبکه چه کاری بر میاد.بس کنین این مسخره بازی های خنده دارو.
    • مریم اشتری IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      2 2
      مگه میشه ایران کالا بیننده کمی داشته باشه این همه کشاورز تولید کننده و سرمایه دار مالباخته بورس که اکثرا دنبال کننده بودن هم خودشون هم خانواده هاشون