تشک کشتی در زندان رجایی شهر / بازیگر و قهرمان در زندان معروف ایران + عکس

بنا به دعوت رئیس زندان رجایی شهر و با حضور جمعی از بزرگان کشتی تشک جدید کشتی زندان رجایی شهر پهن و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، با حضور تنی چند از چهره های سرشناس هنر و ورزش ، تشک جدید سالن کشتی زندان رجایی شهر در این مکان پهن شد.

در این مراسم که با حضور الله کرم عزیزی رئیس زندان و جمعی از قهرمانان جهان ، المپیک و پیشکسوتان کشتی از جمله  منصور برزگر، ابراهیم جوادی، محمد محمودی، مسعود مقربی، محسن کاوه، اله مراد زرینی برگزار شد تشک جدیدی برای تمرین زندانیان که از پیش تهیه شده بود در اختیار اداره تربیت بدنی زندان قرار گرفت.

در مهمترین قسمت این مراسم ،  الله کرم عزیزی به یک نکته جالب اشاره کرد و به پیشکسوتان گفت: در همین سالنی که شما بزرگان نشسته اید من به همراه سایر عوامل زندان ساعت ها با شاکیان پرونده های قصاص صحبت می کنیم تا بتوانیم انسانی را که ندانسته مرتکب قتلی شده از مرگ نجات بدهیم بطوری که بعضی وقت ها از ساعت ۳ شب تا ۶ تلاش می کنیم رضایت شاکی را جلب کنیم. اغلب صحبت های ما موثر واقع می شود خوشحال به خانه می رویم و البته گاهی اوقات هم  متاسفانه اصرار شاکیان راهی باقی نمی گذارد. ولی به خاطر رضای خدا و رهایی یک فرد تلاش خودمان را انجام می دهیم.

بازدید از محلی دیگر در محوطه زندان که کلنگ زنی آن برای احداث سالن مجزای کشتی زده شده ، تجلیل از پیشکسوتان گوش شکسته ورزش اول و اهدای پرچم سبز حرم حسینی بخش های دیگری از این مراسم بودند.  در ادامه هم در حضور مهمانان چند مسابقه نمادین کشتی بین زندانیان برگزار شد.

۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 30781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha