وضعیت آب و هوا در ۵ مرداد / بارش باران در اکثر نقاط کشور و تهران + فیلم

جمعه ابری و بارش در اغلب مناطق کشور به جز مناطقی از غرب و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، در اردبیل، گیلان، مازندران، مناطقی از دامنه جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین البرز و تهران بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق رخ می‌دهد همچنین بارش در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

پنج شنبه بارش علاوه بر اردبیل، سواحل دریای خزر، جنوب شرقی و جنوب برخی مناطق کشور دامنه‌های زاگرس مرکزی نیز گسترش می‌یاید. 

شنبه رگبار پراکنده در نوار شمالی به ویژه در ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد. در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، شمال هرمزگان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، جنوب خوزستان بارش با شدت کمتری نسبت به روزهای قبل ادامه خواهد داشت.

یکشنبه رگبار پراکنده در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، هرمزگان، فارس کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم قزوین مرکزی و شمال اصفهان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود که موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق خواهد شد. از روز جمعه وزش باد در شمال شرق و شرق کشور افزایش می‌یابد.

دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس تا جمعه مواج است. پنج شنبه و جمعه دریای خزر مواج است.

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 30757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha