آیا این یک سیگنال منفی برای بازار رمز ارزهاست؟ / سومین نهنگ بازار بیت کوین‌هایش را وارد صرافی کرد

داده‌های BitInfoCharts در روز پنجشنبه نشان می‌دهد که سومین نهنگ بزرگ بیت کوین پس از ارسال تمام دارایی‌های خود به صرافی‌ها در سه روز گذشته، کیف پول خود را خالی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، توییت‌های Whale Alert، سیستم ردیابی بلاکچین، نشان می‌دهد نهنگی ناشناخته در روز پنجشنبه حدود 29 هزار بیت کوین را در چهار تراکنش متوالی منتقل کرده است. نهنگ ابتدا سه تراکنش با بیش از 8 هزار بیت کوین انجام داد و لحظاتی بعد تراکنش نهایی 4007 بیت کوین را انجام داد.

طبق گزارش The Crypto Basic، همان نهنگ در دو روز گذشته 46000 بیت کوین و 15500 بیت کوین را انتقال داده بود و این گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه تصمیم دارد بازار را ترک کند و به زودی سکه‌هایش را تخلیه خواهد کرد، تقویت شد. شایان ذکر است حرکت نهنگ‌ها از لحاظ تاریخی نشانگر خوبی برای تغییرات قیمت در آینده است.

در حالی که Whale Alert آدرس بیت‌ کوین دریافتی را متعلق به یک کیف پول گرم Coinbase شناسایی کرده است که نشان‌دهنده تمایل نهنگ برای فروش است، کی یانگ جو، رئیس CryptoQuant معتقد است داده‌های موجود در زنجیره چیز دیگری می‌گوید.

به گفته کی، در یک رشته‌توییت، و در روز چهارشنبه، این تراکنش‌ها نشان‌دهنده انتقال داخلی به کیف پول نگهبان Gemini است زیرا او معتقد است آدرس‌ها به اشتباه برچسب‌گذاری شده‌اند.

کی در توییتی می‌نویسد: «این فقط یک انتقال داخلی به «1LQoW…» است که ممکن است یک کیف پول سرد یا کیف پول حضانتی باشد که به احتمال زیاد متعلق به Gemini است. واضح است که مبادله بین کیف پول‌های گرم به معنای فروش نیست.»

شایان ذکر است بازارهای کریپتو در این هفته عملکرد چشمگیری داشته‌اند. بیت کوین دوباره از نقطه قیمتی 24 هزار دلار عبور کرد و کل ارزش بازار بار دیگر به بالای مرز 1 تریلیون دلار رسید. این حرکت باعث شد بیت کوین طولانی‌ترین دوران ترس شدید خود را در 73 روز شکست دهد، و مقاومت قابل توجه 200 WMA را پشت سر بگذارد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین زیر قیمت 23 هزار دلار معامله می‌شود و 13.91 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است.

۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 30754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha