فعلا یک برنز قطعی شده / دست پر از کویت برمی گردیم؟

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران، مدال برنز خود در تورنمنت بین‌المللی‌ کویت را قطعی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اولین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس کویت، با حضور ۷۲ بوکسور از ۲۲ کشور، از عصر روز گذشته (پنج‌شنبه) ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در فدراسیون بوکس این کشور آغاز و تا روز سوم مرداد ادامه خواهد داشت.

ایران با شش نماینده در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا دارد که سجاد محمدپور در وزن ۵۷ کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم نمایندگان ایران در روز دوم بودند.

سجاد محمدپور در وزن ۵۷ کیلوگرم در گام نخست رو در روی "بیای جوخادار" از سوریه قرار گرفت که موفق شد این دیدار را با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان برساند و مدال برنز خود را قطعی کند. محمدپور در دیدار بعدی برابر بوکسور تایلند قرار می‌گیرد.

طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز در مبارزه اول خود "رشید مهرینفر" از بحرین را ۵ بر صفر شکست داد و در دیدار بعد مقابل "دیوربیک اورالوف" از ازبکستان قرار می‌گیرد.

علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این نفرات را بر عهده دارند.

فردا (شنبه) یکم مرداد رقابت‌های روز سوم پیگیری خواهد شد که مصطفی ریگی در وزن ۵۱ کیلوگرم، باقر فرجی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدحسین میراحمدی و سید شاهین موسوی در وزن ۸۰ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند که برای حضور در دیدار نیمه‌نهایی تلاش می‌کنند.

۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 30751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha