نتایج مجمع ۵ نماد پالایشی و زمان پرداخت سود این نمادها

روز گذشته ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در روز پرترافیک مجامع بورسی، مجمع عمومی عادی سالیانه ۵ نماد پالایشی برگزار گردید و ضمن تصویب صورت‌های مالی و تطابق اساسنامه، میزان سود تقسیمی این شرکت‌ها مشخص شدو در این مطلب به نتایج این مجامع و میزان سود تقسیمی و زمان پرداخت سود این نمادها به سهامداران می‌پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از نبض بورس؛ روز گذشته ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در روز پرترافیک مجامع بورسی، مجمع عمومی عادی سالیانه ۵ نماد پالایشی برگزار گردید و ضمن تصویب صورت‌های مالی و تطابق اساسنامه، میزان سود تقسیمی این شرکت‌ها مشخص شدو در این مطلب به نتایج این مجامع و میزان سود تقسیمی و زمان پرداخت سود این نمادها به سهامداران می‌پردازیم.

شبندر 

مجمع سالانه پالایشگاه بندرعباس با حضور اکثریت سهامداران در محل شرکت برگزار و  ضمن تصویب صورت‌های مالی به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۶۹۳ ریال سود محقق شده هر سهم ۱۳۵۰ ریال معادل ۸۶ درصد برای هر سهم توزیع شود.  

زمان پرداخت سود سهامداران شبندر

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی سجامی، اول شهریور واریز می‌شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند: سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند از اول آبان طی مهلت قانونی با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود.

شاوان 

مجمع سالانه پالایشگاه لاوان هم با حضور ۸۴.۶ درصد سهامداران برگزار و پس از تصویب صورت‌های مالی به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۳۵۶۷ ریال سود محقق شده هر سهم ۳۰۰۰ ریال معادل ۸۴ درصد برای هر سهم توزیع شود.

زمان پرداخت سود سهامداران شاوان

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی سجامی، ۲۲ شهریور واریز می‌شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند: سود سهامداران حقیقی غیر سجامی از اول آبان تا پایان سال با مراجعه حضوری و حرکت شعب بانک رفاه کارگران و ارائه کارت ملی پرداخت می‌شود.

شپنا

مجمع سالانه پالایشگاه اصفهان با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد و پس از تصویب صورت‌های مالی به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۸۷۳ ریال سود محقق شده هر سهم ۶۵۰ ریال معادل ۷۴ درصد برای هر سهم توزیع شود.

زمان پرداخت سود سهامداران شپنا

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی و کلیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان‌ها که در سجام ثبت نام کرده اند، ۲۶ مرداد واریز می‌شود.
سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند: سایر سهامداران حقیقی و کلیه صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها که سود جاری و سنواتی آن‌ها از طریق سجام واریز نشده از ۲۰ دی ماه با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت و ارائه اصل و تصویر کارت ملی شماره شناسنامه و کد بورسی قابل دریافت است.

شبریز

مجمع سالانه پالایشگاه تبریز با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد و پس از تصویب صورت‌های مالی و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۶۶۸۳ ریال سود محقق شده هر سهم ۵۸۵۰ ریال معادل ۸۸ درصد برای هر سهم توزیع شود.

زمان پرداخت سود سهامداران شبریز

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام ۱۵ شهریور پرداخت می‌شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند: سایر سهامدارانی که در سجام ثبت نام نکرده اند از اول دی با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت و ارائه کد بورسی و کد ملی برای سهامداران حقیقی تا ۲۹ اسفند قابل پرداخت است.

شتران

مجمع سالانه پالایشگاه تهران با حضور اکثریت سهامداران  برگزار و پس از تصویب صورت‌های مالی و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۹۰۵ ریال سود محقق شده هر سهم ۲۳۰ ریال معادل ۲۵ درصد برای هر سهم توزیع شود.

زمان پرداخت سود سهامداران شتران

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه گذاری، ۳۱ مرداد از طریق سجام پرداخت می‌شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند: سهامداران حقیقی غیر سجامی از ۲۰ مهر ماه تا ۱۵ اسفند با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به بانک تجارت می‌توانند برای دریافت سود اقدام کنند.

۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 30739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha