پخش زنده مرحله نهایی والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، از ۲۹ تیر ۱۴۰۱

روز چهارشنبه در مرحله نهایی والیبال لیگ ملت‌ها دو دیدار برگزار می‌شود. دو دیدار دیگر از جمله بازی ایران و لهستان پنج‌شنبه پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در پایان مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند. دور نهایی این مسابقات از امروز چهارشنبه ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر در ایتالیا آغاز می‌شود.

فدراسیون جهانی والیبال در راستای اهداف و استراتژی جدید خود سعی در بالا بردن سطح و اعتبار این رقابت‌ها دارد که در همین راستا در سال‌های اخیر نتیجه این مسابقات را مستقیماً در جدول رده‌بندی جهانی محاسبه می‌کند و همچنین در اجلاس‌های خود از فدراسیون‌های عضو خواسته که با تمام قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند در نتیجه این رقابت‌ها بسیار نزدیک و حساس دنبال می‌شود.

در دو بازی اول مرحله نهایی، ابتدا تیم‌های امریکا و برزیل (تیم‌های سوم و ششم دور مقدماتی)  از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم می‌روند و سپس از ساعت ۲۳:۳۰، ایتالیای میزبان به مصاف هلند خواهد رفت. هر دو مسابقه از طریق شبکه ورزش سیما برای علاقمندان پخش می‌شوند.

دو دیدار دیگر، ژاپن با فرانسه و ایران با لهستان فردا انجام خواهد شد.

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 30679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha