دو روز مانده تا دیدار حساس ایران-لهستان/کادر فنی چه تدابیری دارد؟

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در جلساتی جداگانه اقدام به آنالیز تخصصی و گروهی تیم ملی لهستان می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال ایران که هم اکنون به منظور شرکت در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال در شهر بولونیا ایتالیا به‌سر می‌برد، تمرینات آماده سازی خود را در این شهر را از روز دوشنبه ۲۷ تیرماه آغاز کرده است.

با تشخیص بهروز عطایی سرمربی تیم ملی کشورمان با توجه به حساسیت دیدار ایران و لهستان و پیروزی تیم ملی ایران در مصاف مستقیم این دو تیم در مرحله مقدماتی، تیم ایران ضمن برگزاری جلسات گروهی آنالیز، در جلسات متوالی متناسب با پست‌های تخصصی بازیکنان به آنالیز تیم لهستان به صورت پست به پست می‌پردازد.

همچنین امین علی‌اکبری دیگر آنالیزور تیم ملی ایران با جمع آوری اطلاعات و ارسال برای حسین خوریانی و علیرضا طلوع کیان دستیاران بهروز عطایی در تیم ملی، در آنالیز حریف قدرتمند تیم ایران کمک می‌کند تا مردان ایران با استفاده از حداکثر اطلاعات و آمادگی به مصاف تیم لهستان که در رده نخست جهان قرار دارد، در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بروند.

پنجشنبه شب بار دیگر شاهد یک رقابت کلاسیک در والیبال دنیا خواهیم بود؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران در بولونیا به مصاف لهستان خواهد رفت. این دو تیم در مرحله گروهی مسابقات نیز به مصاف هم رفته بودند که در آن دیدار تیم بهروز عطایی در مقابل چشمان ١٠ هزار هوادار حاضر در گدانسک موفق به شکست لهستان شد.

ایران هیچ وقت رقیب ساده‌ای برای لهستانی‌ها نبوده است. تیم اول رنکینگ FIVB در دو مسابقه قبلی خود برابر ایران(المپیک و VNL) متحمل شکست شده بنابراین با بالاترین انگیزه پا به جدال پنجشنبه شب می‌گذارد. در سمت مقابل تیم ملی ایران به دنبال یک پیروزی دیگر و ثبت هت‌تریکی تاریخی برابر لهستانی‌ها خواهد بود.

بعید به نظر می‌رسد که شاهد تغییر خاصی در هفته سوم لیگ ملت‌ها در لیست تیم ملی والیبال ایران باشیم بنابراین بهروز عطایی با نفرات زیر پا به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها خواهد گذاشت.

پاسورها: محمدطاهر وادی، فاضل پژومان
لیبروها: محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور
پشت‌خط‌زن‌ها: امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت
قدرتی‌زن‌ها: میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست
سرعتی‌زن‌ها: مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محراب ملکی، امیرحسین توخته

دیدار ایران و لهستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲، روز پنجشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در شهر بولونیای ایتالیا برگزار خواهد شد.

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 30636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha