درخواست تجدیدنظر سردار آزمون در پرونده جنجالی روسیه

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پرونده جنجالی خود در روسیه درخواست تجدیدنظر داد.

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم زنیت سنت پترزبورگ از سال گذشته درگیر یک پرونده قضایی در روسیه شده است. این پرونده مربوط به دوران حضور آزمون در تیم روبین کازان روسیه بود که با دوره حضورش در تیم زنیت سنت پترزبورگ گره خورد.

آزمون در زمستان سال گذشته زنیت را ترک کرد و راهی بایر لورکوزن آلمان شد. با وجود ترک روسیه، پرونده آزمون با شکایت یک دختر جلو رفت و حدود یک ماه پیش دادگاه در غیاب این بازیکن، رایی را علیه او صادر کرد.

همان زمان اعلام شد که آزمون ۳۰ روز برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد و ظاهراً مهاجم ایران از این فرصت استفاده کرده است.

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه در این ارتباط گفتگویی را با «دمیتریف» وکیل شاکی آزمون انجام داده است. دمیتریف گفت: متهم (آزمون) درخواست تجدیدنظر داده است. در حال حاضر مدارک در حال بررسی است. شاید قاضی سئوالاتی داشته باشد.

وی ادامه داد: اطلاعات بیشتر روی سایت دادگاه ظاهر می‌شود و ما همه چیز را از طرف خودمان کنترل می‌کنیم. اگر شکایت آزمون پذیرفته شود، مهلتی به ما برای اعتراض به آن داده می‌شود.

به گفته این وکیل، پرونده آزمون به دادگاهی در شهر سنت پترزبورگ خواهد رفت و در آنجا جلسه دادگاه برای رسیدگی به اعتراض و کلیه موارد تشکیل می‌شود.»

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 30630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha