ارزش بازار کریپتو دوباره به بالای ۱ تریلیون دلار رسید!

بیت‌کوین موفق شد صبح دیروز پس از چند هفته ریزش مجددا در روند صعودی قرار بگیرد و اوج قیمت ۲۲۴۳۰ هزار دلاری را در بازۀ ماهانه ثبت کند. طبق داده‌های CoinMarketCap، هرواحد از بیت‌کوین هنگام نگارش این خبر نسبت به روز گذشته ۴.۶۷ درصد رشد داشته است، این شاخص در بازۀ ۷ روزه به ۹ درصد می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، طبق داده‌های CoinMarketCap، هرواحد از بیت‌کوین هنگام نگارش این خبر نسبت به روز گذشته ۴.۶۷ درصد رشد داشته است، این شاخص در بازۀ ۷ روزه به ۹ درصد می‌رسد.

این تغییر رفتار قیمتی، افزایش چشم‌گیر حجم معاملات را نیز درپی داشته است، به طوری که ارزش سفارش‌ها با ۱۵ درصد افزایش از مرز ۳۱.۶ میلیارد دلاری عبور کرد.

اتریوم، دومین رمز ارز برتر بازار، نیز که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر (شهریور) به‌روزرسانی مرج (Merge) را اجرا و مکانیسم خود را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر دهد، عملکردی بهتر از بیت‌کوین داشت و طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ درصد رشد به ۱۴۸۵ دلار رسید.

برترین آلتکوین بازار نسبت به هفتۀ پیش ۲۹ درصد رشد داشته و هم‌اکنون سطح مقاومت روانی ۱۵۰۰ دلاری را هدف گرفته است.

بیت‌کوین و اتریوم ارزش بازار کریپتو را به بالای ۱ تریلیون دلار رساندند

با جهش بیت‌کوین و اتریوم سایر دارایی‌های بازار نیز در منطقۀ سبز قرار گرفتند و برای نخستین بار از ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) ارزش کل بازار کریپتو مجددا به بالای ۱ تریلیون دلار رسید.

بهترین عملکرد این بازار به پالیگان (MATIC) و اتریوم کلاسیک (ETC) تعلق دارد که به ترتیب طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ درصد جهش قیمتی را تجربه کردند. در رتبۀ بعد اولانچ (AVAX) و پولکادات (DOT) قرار دارند که به ترتیب ۹ و ۴.۵ درصد رشد داشته‌اند.

۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 30622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha