ده مدل برتر جهان چقدر ثروت دارند؟

ارقام و اعدادی از میزان ثروت مدل‌های مشهور جهان وجود دارد که باورکردنی نیست اما وجود دارند و خبرهای آنها منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به خاطر سبک زندگی خاصی که مدل‌ها در سراسر جهان دارند، نگاه‌های خوبی بدانها وجود ندارد اما وقتی به میزان درآمد برخی از آن‌ها نگاهی بیاندازید شگفت زده می‌شوید. میزان ثروت این مدل‌ها به نقل از سایت‌های معتبری چون فوربس، ریچست را بخوانید.

اسلاویکا اکلستون؛ تبلیغ محصولات زیبایی آرمانی - دارایی: ۱.۲ میلیارد دلار

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

اسلاویکا اکلستون مانکن سابق اهل کروواسی بود که محصولات مد و زیبایی آرمانی را تبلیغ می‌کرد و همسر سابق برنی اکلستون مدیر عامل فرمول یک هم بود و هست. اکلستون با بهترین طراحان و مدل¬های دنیا کار کرده است.

دارایی این مدل سابق اهل کرواسی ۱.۲ میلیارد دلار اعلام شده است. عمده ثروت خانواده به نام اسلاویکا در تراست فراساحلی (امانات خارج از کشوری) در جرسی نگهداری می شود.

کیم کارداشیان: تبلیغ محصولاتی به نام خود - دارایی: ۹۰۰ میلیون دلار

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

او که نیاز به معرفی ندارد و می‌توانید درباره دارایی‌اش حدس‌هایی هم بزنید اما خارج از دنیای حدس و گمان دارایی اعلام شده این مدل امریکایی ۹۰۰ میلیون دلار است. او برای اولین بار زمانی که در کنار خانواده‌اش در برنامه تلویزیونی واقع نما (ریلتی شو) «پا به پای کارداشیان ها» ظاهر شد، به شهرت رسید. از آن زمان، کیم قطعا در صنعت مد آوازه‌ای برای خود دست و پا کرده است.

کارداشیان در طول سال‌ها حضورش در رسانه‌های اجتماعی مختلف، صدها میلیون دنبال کننده در توییتر و اینستاگرام دارد. او انواع محصولات مرتبط با نام خود را منتشر کرده‌است، از جمله یک بازی موبایل، یک کتاب عکس و انواع پوشاک و لوازم آرایشی.

مجله تایم، در سال ۲۰۱۵ کارداشیان را در لیست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان قرار داد. منتقدان و تحسین‌کنندگان وی، او را نمونه‌ای از به‌اصطلاح «مشهور بودن به‌دلیل مشهور بودن» می‌دانند. این اصطلاح انتقادی به شخصی گفته می‌شود که بدون هیچ دلیل مشخصی مشهور است.

کایلی جنر: تبلیغ لوازم آرایش Kylie - دارایی: ۷۰۰ میلیون دلار

کایلی جنر خواهر کیم کارداشیان هم یک شخصیت از ریلتی شو «پا به پای کارداشیان ها» است. جنر از سال ۲۰۰۷ در کنار خواهرانش در این سریال بازی کرده است. ثروت او ۷۰۰ میلیون دلار است. او همچنین موسس و مالک شرکت آرایشی و بهداشتی Kylie Cosmetics است.

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

جنر درسال ۲۰۱۸ از سوی مجله فوربز به عنوان «جوان‌ترین میلیونر خودساخته» شناخته شد. او در سال ۲۰۱۹، با شکستن رکورد مارک زاکربرگ، عنوان «جوان‌ترین ثروتمند خودساخته جهان» را کسب کرد. کسب عنوان «خودساخته» از مجله فوربز مورد انتقاد قرار گرفت؛ به این دلیل که خانواده جنر از جمله پدر و مادر او، از پیش ثروتمند بوده‌اند.

کتی ایرلند: از تبلیغ همه چیز تا تبلیغ محصولات خود - دارایی: خالص ۵۰۰ میلیون دلار

کتی ایرلند یک مدل، بازیگر و کارآفرین سابق امریکایی است که در همه زمینه‌ها کار تبلیغی انجام می‌داد از غذا و لباس گرفته تا نوشیدنی و… او مدیرعامل شرکتی است که خودش آن را پایه‌گذاری کرده است. کتی با دارایی خالص ۵۰۰ میلیون دلار در رتبه چهارم ثروتمندترین مدل‌های جهان قرار دارد.

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

شرکت او محصولاتی از مبلمان اداری خانگی گرفته تا گلدان را می‌فروشد و به زودی برای فروش الماس گسترش خواهد یافت.

سیندی کرافورد: شهرت در نوجوانی - دارایی: ۴۰۰ میلیون دلار

سیندی کرافورد یک مدل امریکایی و تاجر است که در دکالب ایلینویز به دنیا آمد. او زمانی که ۱۶ساله بود در حالی که در مزرعه ذرت ایلینویز کار می‌کرد، کشف شد.

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

کرافورد آنقدر مورد تحسین و استقبال قرار گرفت که در ۱۷ سالگی وارد فهرست مدلهای برتر سال از دید مدیران این صنعت در مقام دوم قرار گرفت. دارایی خالص سیدنی کرافورد تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار است.

ژیزلی بینچنی: روی جلد مجلات مشهور - دارایی : ۴۰۰ میلیون دلار

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

سوپر مدل برزیلی ژیزلی بینچنی هم مدل و هم تهیه کننده است که دارایی خالص او ۴۰۰ میلیون دلار است. او از سال ۲۰۰۴، پردرآمدترین مدل بوده است. بینچنی در مجلات مشهور متعددی ظاهر شده است.

پترا اکلستون: رسیدن به آرزوهای بزرگ - دارایی: ۴۰۰ میلیون دلار

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

پترا اکلستون یک مدل و طراح مد بریتانیایی است که از کودکی می‌خواست وقتی که بزرگ شد یک طراح مد باشد و در ۱۹ سالگی لیبل لباس مردانه FORM را ایجاد کرد که از اکتبر ۲۰۰۸ به خرده فروشانی چون Harrods فروخته شد. دارایی او تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار است.

رانده گربر: آدم دنیای سرگرمی - دارایی: ۴۰۰ میلیون دلار

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

رانده گربر یک تاجر در دنیای سرگرمی‌ها و مدل سابق امریکایی است. گربر شرکت‌های تفریحی شبانه Midnight Oil و گروه Gerber را تاسیس کرده است. او همچنین یکی از ثروتمندترین مدل‌های دنیا یعنی سیندی کرافورد-که بالاتر درباره اش خواندید- ازدواج کرده است. دارایی خالص رانده گربر ۴۰۰ میلیون دلار است.

پاریس هیلتون: همیشه و همه - دارایی: ۳۰۰ میلیون دلار

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

پاریس هیلتون یک مدل، طراح مد و بازیگر امریکایی اهل نیویورک است. هیلتون بسیاری از مشاغل مانند خط تولید کفش، سی دی، و حق امتیاز فیلم و عطر را به تنهایی اداره می‌کند. هیلتون نهمین مدل ثروتمند جهان است. دارایی هیلتون تقریبا سیصد میلیون دلار است.

تامارا اکلستون: سفر از تلویزیون تا بیلبورد - دارایی: ۳۰۰ میلیون دلار

این ده مدل، گران‌ترین آدم‌های جهان هستند

تامارا اکلستون، یک مدل و شخصیت تلویزیونی بریتانیایی است که دختر بزرگ مدل سابق اسلاویکا اکلستون است. تامارا برنامه تلویزیونی خود به نام «تامارا اکلستون» را دارد که در سال ۲۰۱۲ به روی آنتن رفت.از ژوئن ۲۰۲۲، دارایی خالص تامارا اکلستون تقریبا ۳۰۰ میلیون دلار بوده است که او را به یکی از ثروتمندترین مدل‌ها در صنعت مد در تمام دوران تبدیل کرده است.

۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 30607
منبع: خبر فوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha