طارمی و جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری

خبرورزشی نوشت: پیگیری‌ها نشان می‌دهد که علیرغم حضور در نهاد ریاست جمهوری ملاقاتی میان معاون اول رئیس جمهور و ۲ بازیکن تیم ملی صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حواشی اخیر تیم ملی فوتبال ایران باعث ایجاد شایعه های زیادی پیرامون تیم ملی شده است. یکی از این شایعات بعد از حضور مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری مطرح شد.

در این خصوص گفته شد دو ستاره تیم ملی ایران در این حضور خبرساز گفت و گویی با مخبر معاون اول ریاست جمهوری در خصوص مشکلات تیم ملی داشته اند. برخی از رسانه ها حتی اعلام کردند که در این گفت و گو بحث تغییر دراگان اسکوچیچ هم مطرح شده است.

بعد از انتشار این شایعات اما خبرنگار خبر ورزشی ماجرا را از سوی نهاد ریاست جمهوری پیگیری کرد و مشخص شد که اساسا ملاقاتی میان دو ملی پوش ایران و معاون اول ریاست جمهوری اتفاق نیفتاده است و این دو بازیکن اگر چه به نهاد ریاست جمهوری رفتند اما شخص ملاقات کننده مخبر نبوده است.

بعد از حضور جهانبخش و طارمی در نهاد ریاست جمهوری گفته شد که تغییر اسکوچیچ با دستور نهادهای بالاتر از فدراسیون فوتبال قرار است اتفاق بیفتد اما رضاییان عضو هیات رئییسه فدراسیون فوتبال امروز رسما اعلام کرد که هیچ دستوری از هیچ نهادی برای تغییر سرمربی تیم ملی به فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 30332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha