نشست امیرعبداللهیان- سجادی و سعید محمد درباره جام جهانی

جلسه هماهنگی بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر، صبح امروز «شنبه۱۸ تیرماه » در محل وزارت خارجه با حضور حسین امیرعبداللهیان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، در این جلسه حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، سید حمید سجادی وزیر ورزش، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و  سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی ،جمعی از  استانداران و تعدادی دیگر از مقامات مسوول حضور داشتند .

بر اساس این گزارش ، یکی از محورهای رایزنی  اخیر وزیران امور خارجه ایران و قطر در روز چهارشنبه  هفته گذشته، موضوع جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و تسهیل حضور تیم ملی و تماشاگران ایرانی در این مسابقات در دوحه بود .

بر اساس این گزارش همچنین پنچ شنبه گذشته ،  حمید رضا دهقانی سفیر ایران در قطر نیز در توییتی نوشت : برای جام جهانی فوتبال۲۰۲۲ ، سی هزار بلیط در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد.

 به گزارش ایسنا، حمید رضا دهقانی در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت : در چند ملاقات با مسئولان برگزارکننده جام جهانی در مورد برگزاری مراسم های فرهنگی و باستانی و معرفی فرهنگ و تمدن ملت بزرگ ایران و هتل و بلیط و ... به تفاهمات خوبی رسیده ایم. با احتساب ۲۰ هزار بلیط قبلی و ۱۱ هزار بلیط اخیر، سی هزار بلیط در اختیار فدراسیون فوتبال کشورمان قرار دارد. »

۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 30295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha