قتل اسکوچیچ با توییت‌های سریالی

سخنگوی فدراسیون فوتبال و ملی پوشان، موضع خود را نسبت به توییت های سریالی درباره تغییر اسکوچیچ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روز گذشته درپی انتشار خبر بازگشت کی روش و مذاکره فدراسیون فوتبال با سرمربی ایرانی، شایعات برکناری اسکوچیچ به قدری قوت گرفت که مسئولان فوتبال را وادار به واکنش مجدد کرد.

خداد عزیزی در این باره می‌گوید: ما عادت کرده‌ایم زورگویی را تحمل کنیم. کی روش با ما قرارداد ترکمانچای بسته بود. نمی‌فهمم چرا صحبت بازگشت او را مطرح می‌کنند. وقتی هیئت رئیسه فدراسیون، شمشیر را از رو برای هم بسته اند، همین می‌شود. 

اختلافات در فدراسیون فوتبال به حدی بالا گرفته که حتی دراگان اسکوچیچ نیز از این موضوع گله کرده و گفته بود: مسئولان اولویت‌های مهم‌تری نسبت به تیم ملی دارند. 

طبیعتا در جایی که متولی امر مشغول تسویه حساب‌های خود است، اشخاص دیگر برای نیمکت فنی اظهارنظر خواهند کرد.

اسکوچیچ زمانی گلایه خود را از فدراسیون مطرح کرد که اردوی کانادا لغو شده و فدراسیون تصمیم قاطعی برای برنامه جایگزین نداشت و یا این کار از این نهاد ساخته نبود! 

عزیزی گفت: فوتبال ما عجیب و غریب است. فوتبال ما به دست دلال ها افتاده است و سایه آن ها روی نیمکت سرمربیگری سنگینی می کند. آن ها رقم بازیکنان را به ده ها میلیارد رسانده اند. بازسکنانی که در لیگ ایران بازی می کنند! سود هنگفتی پشت این کار است. حالا هم به نیمکت سرمربیگری چشم دارند. 

هرکس با اسکوچیچ همسو نیست برود خانه 

عزیزی ادامه داد: هرکس با اسکوچیچ همسو نیست برود خانه، مهم نیست که رختکن چه نظری دارد. مرد اول نیمکت فنی اسکوچیچ است.

گفته می شود اختلافات با اسکوچیچ و شدت گرفتن شایعات درباره تغییر او از زمانی شدت گرفت که او با مهدی طارمی به مشکل برخورد و در ابتدا به اردو دعوتش نکرد و حالا نیز ملی پوشان میلی به ماندن سرمربی ندارند.

حمایت ملی پوشان از سرمربی 

این درحالی است که ملی پوشان امروز با انتشار یک استوری مشترک از اسکوچیچ حمایت کردند. 

آن ها در این استوری نوشتند: تغییرات را بگذارید برای بعد از جام جهانی.

موضع فدراسیون نسبت به قتل اسکوچیچ با توییت های سریالی/ رقص چاقوی دلال فوتبال برای عقد قرارداد ترکمانچای

کسانی که توییت زدند جوابگو باشند

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: دوستانی که روز گذشته توییت زدند باید درباره دلایل این توییت ها اظهار نظر کنند.

شایعات برکناری اسکوچیچ از جایی جدی شد که چنذین تن از اصحاب رسانه توییت هایی درباره تغییر سرمربی منتشر کرده و ادعا کردند این اخبار را از منابع موثق دریافت کرده اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من صبح چهارشنبه در برنامه ای تلویزیونی حاضر شدم و درباره تیم ملی صحبت کردم. باز در عرض ۲۴ ساعت نمی دانم چه اتفاقی رخ داد. پنجشنبه روز تعطیل است و در فدراسیون اتفاق و کاری به آن صورت انجام نمی دهیم. با این حال در روز تعطیل، عده‌ای به صورت سریالی توییت هایی زدند که دغدغه شد.

اصولی گفت: تصمیم گیری درباره سرمربیان تیم‌های ملی از جمله سرمربی تیم ملی بزرگسالان را در حیطه اختیارات هیئت رئیسه فدراسیون است.

اصولی در حالی بر اختیارات هیئت رئیسه تاکید کرد که روز گذشته افرادی اعلام کردند تغییر سرمربی نه از سوی فدراسیون که با دستور نهاد بالاتری انجام خواهد شد. 

تائید تلویحی برکناری اسکوچیچ

اصولی گفت: هیئت رئیسه برای رسیدن به این تصمیم، بر اساس مکانیسم‌ها و سازوکارهای کمیته فنی عمل می‌کند. تا این لحظه تصمیمی برای تغییر و مذاکره با هیچ فردی صورت نگرفته است. اما مهم برای ما، موضوع تیم ملی و گرفتن نتایج درخشان و حضور پررنگ است. در این خصوص دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. نظرات فنی وجود دارد.

اما خود این بخش از صحبت های اصولی نیز حاشیه ایجاد کرد و به تصور برخی تلویحا کناره گیری اسکوچیچ را تائید می کرد. 

در هفته اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال بارها و بارها شایعه رفتن اسکوچیچ را تکذیب کرده اند، در حالی که بلافاصله پس از تکذیب ها خبری جدید به نقل از منبع آگاهی در فدراسیون فوتبال بار دیگر تغییر سرمربی را سر زبان ها می اندازد. 

در این میان سکوت دراگان اسکوچیچ به شایعات بیشتر دامن می زند و با وجود صحبت های فدراسیون فوتبال، این موضوع دیگر یک شایعه معمولی به نظر نمی رسد.

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 30243
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha