بازی مرگ و زندگی؛ایران-اسلوونی؛امروز ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه/برد شیرین و دلچسب برابر اسلوونی:۳-۰

امروز یک نبرد سرنوشت ساز و فوق حساس در انتظار تیم ملی بود. مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۷ تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی رفتند.تیم ملی ایران امروز در یک جدال سرنوشت ساز به مصاف اسلوونی رفت و این تیم سرسخت را ۳ بر صفر شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، الان وقت این‌ نیست که حسرت گذشته را بخوریم اما ای کاش تنها برد بلغارستان در لیگ ملت‌ها مقابل ایران نبود، کاش مقابل رقیب مستقیم‌ یعنی هلند پیروز می‌شدیم؛ اما انگار سرنوشت ورزش ایران با همین اما و اگرها گره خورده است و حالا این بار والیبال ما در این وضعیت پر استرس قرار گرفته است.

هفته سوم لیگ ملت‌ها برای ایران با پیروزی شگفت انگیز برابر لهستان آغاز شد، جایی که شاگردان بهروز عطایی با عملکردی خیره کننده و جذاب یکی از غول‌های والیبال دنیا را شکست دادند؛ بردی که باعث شد والیبال‌دوستان به صعود ایران به مرحله نهایی VNL امیدوار شوند.

پنج شنبه در دومین بازی‌ در هفته سوم مقابل یکی دیگر از قدرت های دنیا یعنی ایتالیا قرار گرفتیم؛ تیمی که این روزها تحت هدایت دی‌جورجی در فرم خیره‌کننده ای به سر می‌برد. مطابق انتظار کار سختی مقابل ایوان زایتسف و هم‌تیمی‌هایش داشتیم و با وجود ارائه نمایشی قابل قبول ٣-١ شکست خوردیم.

باخت به ایتالیا برای ما پایان دنیا نیست اما در وضعیتی قرارمان داده که اوضاع پراسترسی را تجربه کنیم. در حقیقت والیبال ایران جمعه یک نبرد سرنوشت ساز مقابل یکی دیگر از غول‌های دنیا خواهد داشت؛ مسابقه ای که در آن فقط و فقط محکوم به برد هستیم.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد اسلوونی، یکی از مهم‌ترین رقبای ما در راه صعود به فینال پنج شنبه موفق شد بلغارستان را شکست دهد؛ اتفاقی که دیدار ما با آن‌ها را به حساس‌ترین نبرد ممکن تبدیل کرده است.

اسلوونی با برد پنج شنبه مثل ایران پنج برده شد اما با این تفاوت که آن ها ١۵ امتیازی هستند و در رده هشتم و ما با ١۴ امتیاز نهم؛ پس واضح است اگر می خواهیم یکی از هشت تیم حاضر در ایتالیا و فینال لیگ ملت‌ها باشیم باید و باید و باز هم باید این تیم را شکست دهیم.

به جز اسلوونی، صربستان یکی دیگر از رقبای ما در راه صعود است؛ تیمی که در بازی آخر خود مقابل آن‌ها قرار می‌گیریم. اما فعلا فقط باید تمام تمرکز را روی مسابقه با اسلوونی بگذاریم. در واقع بردن این حریف بخش زیادی از رویای صعود خواهد بود و باخت به این تیم پایان این آرزو. والیبال ایران جمعه یکی از مهم‌ترین مسابقات ممکن را پیش رو دارد و برای این که به سفر خود در VNL ادامه دهیم، محکوم به برد اسلوونی هستیم؛ همین!

 مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۷ تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

برنامه بازی های باقیمانده از هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به این شرح است:

جمعه ۱۷ تیرماه

گروه پنجم:

آرژانتین – استرالیا؛ ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه

فرانسه – برزیل؛ ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه

ژاپن – کانادا؛ ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه

گروه ششم:

هلند – بلغارستان؛ ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

ایران – اسلوونی؛ ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه

ایتالیا – صربستان؛ ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه

شنبه ۱۸ تیرماه

گروه پنجم:

فرانسه – آرژانتین؛ ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه

کانادا – آمریکا؛ ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه

آلمان – ژاپن؛ ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه

گروه ششم:

بلغارستان – چین؛ ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

صربستان – ایران؛ ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه

لهستان – هلند؛ ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه

یکشنبه ۱۹ تیرماه

گروه پنجم:

آمریکا – آرژانتین؛ ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه

استرالیا – فرانسه؛ ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه

برزیل – ژاپن؛ ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه

گروه ششم:

چین – صربستان؛ ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

ایتالیا – هلند؛ ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه

اسلوونی – لهستان؛ ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه

برد قاطع و شیرین در حساس ترین دیدار؛ ایران ۳-۰ اسلوونی + فیلم

۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
کد خبر: 30219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha