زور تیم ملی والیبال ایران به ایتالیا نرسید + ویدیو

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، تیم ملی والیبال ایران در دهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه، ۱۶ تیر به مصاف تیم ایتالیا رفت و سه بر یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳) شکست خورد.

خلاصه بازی ایران و ایتالیا را اینجا ببینید.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ایران در این مسابقه قرار داشتند. 

ملی‌پوشان ایران در ست اول این دیدار عملکرد خوبی در سرویس، دریافت و حمله نداشتند و ۲۵ بر ۱۶ نتیجه را واگذار کردند.

ست دوم هم با برتری تیم ایتالیا آغاز شد اما ایران در امتیاز ۱۱ بازی را به تساوی کشاند. در ادامه بازی پایاپای پیش رفت و در نهایت شاگردان بهروز عطایی ۲۷ بر ۲۵ پیروز شدند.

ایران ست سوم را بهتر از دو ست قبل آغاز کرد و از حریف پیش افتاد اما ایتالیا بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشاند. دو تیم رقابت نزدیکی با هم داشتند و در پوئن‌های پایانی، امتیاز به امتیاز پیش رفتند اما ایتالیا در نهایت ۲۵ بر ۲۳ ست را برنده شد.

در ست چهارم با اینکه ایتالیا پیش افتاد اما ایران بازی را به تساوی ۱۵ بر ۱۵ کشاند. با این حال ایتالیا باز هم پیش افتاد و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا مسابقه را با حساب ۳ بر یک به سود خود پایان دهد.

ایران در نخستین دیدار خود از هفته سوم این رقابت‌ها مقابل لهستان به میدان رفت و با حساب سه بر دو پیروز شد.

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شکست مقابل ایتالیا

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شکست مقابل ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که دریافت‌ها از بازیکنان ایران انرژی بسیاری گرفت، گفت: ایتالیا با تمام قوا آمد و فشار زیادی را تحمل کردیم، اما در مجموع عملکرد ملی‌پوشان قابل قبول بود.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی پس از شکست ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا در هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: رقابت سختی بود. به هر حال ایتالیا با تمام قوا به زمین آمد و خیلی خوب بازی کرد. تیم ایران هم به جز دریافت در باقی بخش‌ها تفاوت چندانی با حریف نداشت. دریافت از ما انرژی بسیاری در زمین گرفت و نتوانستیم کارهای دیگر مثل تهاجم را به خوبی انجام دهیم.

او افزود: در مجموع بازی بدی نبود. فشار زیادی را تحمل کردیم و بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند. امیدوارم در مسابقه بعد تیم عملکرد بهتری داشته باشد.

عطایی با تاکید بر این‌که ملی‌پوشان ایران در مسابقه با اسلوونی تلاش خواهند کرد که بازی بهتری داشته باشند، گفت: تیم اسلوونی کیفیت بالایی دارد و صربستان را شکست داده است. امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ایتالیا شد

عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ایتالیا شد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار با ایتالیا انتخاب شد.

 تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ مقابل ایتالیا به میدان رفت و با حساب سه بر یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳) شکست خورد.

در پایان این دیدار میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی ایران با کسب ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد. همچنین امین اسماعیل‌نژاد قطرپاسور ایران ۲۳ امتیاز به دست آورد و دیگر بازیکن امتیازآور این دیدار بود.

از تیم ایتالیا زایتسف ۱۷ امتیاز کسب کرد که سومین بازیکن امتیازآور مسابقه و امتیازآورترین بازیکن تیم خود بود.

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
کد خبر: 30215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha