پیشنهاد خارجی غافلگیرکننده برای کاپیتان استقلال/وریا خداحافظی کرد

در شرایطی که همگان در انتظار تمدید قرارداد وریا غفوری و یا حضور او در فولاد هستند، یک شبکه خبری به نام روادو در اقلیم کردستان عراق، خبر عجیبی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛این رسانه در وب سایت خود نوشته است: باشگاه اربیل یک سورپرایز بزرگ را برای هواداران خود در نظر گرفته است و به احتمال زیاد یکی از مطرح ترین ستاره های فوتبال آسیا را به خدمت خواهد گرفت.

رئیس باشگاه فوتبال اربیل فاش کرد که به آنها پیشنهاد شده است تا وریا غفوری ستاره کرد و بازیکن سابق تیم ملی ایران را به خدمت بگیرند. ولید عرب، مالک باشگاه اربیل عراق مدعی شد که فردا برای مذاکره و عقد قرارداد با وریا غفوری، راهی تهران خواهد شد. مبلغ قرارداد ۳۷۷ هزار دلار خواهد بود.

پیشنهاد خارجی برای وریا غفوری/عکس

خبرگزاری «روداو» کردستان عراق گزارش داده که باشگاه اربیل برای جذب وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال اقدام کرده است و خرید او یک سورپرایز برای این باشگاه خواهد بود. ولید عرب، رئیس باشگاه اربیل در گفت‌وگو با روداو این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: «افراد زیادی به باشگاه اربیل پیشنهاد کرده‌اند که غفوری را به‌خدمت بگیریم و ما نیز این پیشنهاد را به این بازیکن ارائه داده‌ایم. می‌دانیم که او بازیکنی باکیفیت است و اگر شرایط به‌خوبی پیش رود، همه‌چیز را به‌صورت رسمی جلو می‌بریم.» این رسانه در ادامه نوشت: «ملی‌پوش سابق ایران که ۲۷ بازی ملی در کارنامه دارد، برای یک‌فصل مبلغ ۳۷۷هزار دلار (حدود ۱۰ میلیارد تومان) از اربیل درخواست کرده و رئیس باشگاه امروز برای مذاکره با غفوری به ایران می‌آید.»
غفوری طی روزهای گذشته بارها اعلام کرد که منتظر تماس مدیران استقلال است تا برای تمدید با او مذاکره کنند اما شواهد نشان می‌دهد که مدیران باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد کاپیتان تیم خود ندارند و همزمان شایعه مذاکره‌شان با یک مدافع راست دیگر (فرزاد جعفری، بازیکن فصل گذشته هوادار تهران) به‌عنوان ذخیره صالح حردانی هم منتشر شد. از سوی دیگر برخی منابع داخلی تاکید دارند که غفوری با جواد نکونام برای حضور در فولاد خوزستان به توافق رسیده و اگر حضورش در استقلال منتفی شود سر از اهواز درخواهد آورد. حتی یک خبر تاییدنشده هم منتشرشده که این مدافع باتجربه یک قرارداد داخلی دوساله با فولاد امضا کرده و حضورش در اهواز قطعی است! حالا که صحبت از تیم عراقی هم به‌میان آمده باید دید درنهایت کاپیتان فصل‌های اخیر استقلال اگر در این تیم ماندنی نشود، چه تصمیمی برای فصل پیش‌رو خواهد گرفت.

 وریا غفوری از استقلال خداحافظی کرد

وریا غفوری کاپیتان استقلال از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

کاپیتان استقلال امروز (پنجشنبه) با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد. او نوشت: "بدرود استقلال قهرمان. " پیش از این کاپیتان محبوب آبی‌ها برای ماندن در استقلال منتظر تماس مدیران این تیم بود، اما پس از این که پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی آن‌ها دریافت نکرد، جدایی‌اش را اعلام کرد.

(عکس) وریا غفوری از استقلال خداحافظی کرد

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 30199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha