توهین گرشا رضایی به یک هوادار در کنسرت زاهدان + فیلم

گرشا رضایی در دقایق پایانی کنسرتش درباره یکی از هوادارانش گفت: «بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ حین برگزاری کنسرت به یکی از طرفداران خود بی‌احترامی کرد.

گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (۱۰ تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن به تازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن داد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند.

در پاسخ به این درخواست گرشا رضایی از فرد می‌پرسد آیا می‌دانی پلی بک چیست؟ و زمانی که با پاسخ مثبت این فرد مواجه می‌شود، ادامه می‌دهد پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندمی؟»

اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و چندین دقیقه بعد، گرشا رضایی توهین به مخاطب را شروع می‌کند و با دهن کجی،همان درخواست را تکرار می‌کند.

در دقایق پایانی کنسرت نیز این خواننده می‌گوید: «بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.»

توهین خواننده پاپ در زاهدان جنجالی شد؛ واکنش تند دادستانی | به زبان، لهجه و گویش ما اهانت کرد

دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان به هتاکی یک خواننده پاپ در جریان برگزاری کنسرت ورود کرد.

 ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در این باره اظهارکرد: متاسفانه طی روزهای گذشته یک خواننده در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان کرده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.وی افزود: نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شوند.وی تاکید کرد: پرونده‌ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مدنظر در دستگاه قضا تشکیل خواهد شد.

عبدالسلام بلوچ زاده معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز امروز اعلام کرد: با توجه به استفاده گرشا رضایی خواننده پاپ کشور از الفاظ ناشایست، توهین آمیز و رکیک در زاهدان، موسسه کنسرت گذار جهت ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اعم از خواننده و موسسه، فراخوانده شد.

واکنش گرشا رضایی به حواشی پیش آمده:من خاک پای مردم سیستانم

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 30136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 60
    • نظرات در صف انتشار: 6
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ستاره IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      52 12
      خاک بر سر سینما که ادمایی مثل توی بی فرهنگ داره
      • فریده DE ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
        17 86
        از همین جمله ای که گفتید معلوم شد چه کسی بی فرهنگه. شما هم مثل همون همشهری تون که وسط کنسرت بجای لذت بردن از آهنگهای این خواننده درعوض توهین میکنه.
    • ناشناس IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      10 2
      عجب!!!!
      • احسان خواجه زاده RO ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
        9 0
        ..فه شو .... من سیستان و بلوچستانی نیستم اما ...ییدم به تو و اون خواننده های ...افت مثل گاشا رضایی
    • امین زاهدانی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      62 10
      آقای رضایی شما در حدی نیستی به مردم استان ما توهین کنی و بعدش یک خواننده باید آستانه تحملش زیاد باشه نه اینکه تا یک تو بگی از کوره در بره. فک کردین کی هستین شمااااا
      • فریده DE ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
        آقای محترم یکطرفه قضاوت نکنید. دقیق فیلم را نگاه کنید ببینید همشهری شما چه برخوردی با گرشا رضایی داشت که ایشان اینطور برخورد کردند. یاد بگیرید با مهمان چطور برفتار کنید.
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      49 12
      اخه این ... کیه که میاد زاهدان مقدس
    • نورا IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      35 8
      تو بااین ادبیاتت مثلا سرمایه ی فرهنگی کشوری؟؟؟؟؟؟ سرمایه ی کشور الگوی مردم کشورشه شما که انقد راحت با حرفای زشت و زننده تون به مخاطباتون بی احترامی میکنین میدونستین که به دست همین مردم بالا رفتین و معروف شدین؟؟؟؟دقت کنین فقط "معروف" شدین نه "محبوب" پس با این رفتاری که داشتین به دست همین مردم دوباره برمیگردین به مرحله ی اولی که اونجا بودین
    • بهروز جهانتیغ IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      21 3
      حق دارید وقتی مردم رو می بینید و از طرفی هم قابلیت و توان هضم در شما ضعیف است و به قول خودتون خودت رو در این حد نمی بینی اختیار زبان از دهان از کف میره.
    • فریده DE ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      11 55
      خواهشا مردم زاهدان یکطرفه قضاوت نکنند. اون آقای بی ادبی که وسط کنسرت به گرشا رضایی توهین کرد هنوز نمیدونه چه حرفی کجا بزنه. اشتباه حدس زده و با صدای بلند هم تکرار میکنه. پس لطفا به این خواننده محترم توهین نکنید. شما خودتون ادب را رعایت کنید. ایشون به مردم استان شما توهین نکرده بلکه ایم مردم شما هستند که هنوز یاد نگرفتند بعنوان میزبان چطور رفتار کنند.
      • مریم IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
        21 8
        سرکار خانم فریده اینکه اون شخص بجا یا نابجا صحبت کرد داستان دیگه ایه . یک آدم که شناخته شدست اجازه توهین نداره مثلا خودشون رو الگوی مردم میدونن دیگه ؟؟؟؟؟ آدم دوزاری که فکر میکنه از تهران پاشده اومده کنسرت بزاره و نگاه بالا به پایین داره به مردم اسمش هنرمند نیست هنربنده دوزاریه . الان اگه تهران بود جرات میکرد اینطوری صحبت کنه ؟ نه چون براحتی از طرف هواداراش بایکوت میشد . فقط متاسفم برای اون دسته از مردم حاضر در کنسرت که در حال خندیدن بودن و اصلا توهین رو درک نمیکردن - از ماست که برماست
      • Yogg Saron IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
        25 4
        فرهنگ رو تو نداری که نمیتونی درک کنی اون شهرستانی عزیز اون زاهدانی عزیز پول کنسرت نداده بیاد لب خونی گوش کنه ! غلط می‌کنه خواننده ای که قدرت لایو خوندن نداره و همه ترکاش مسترینگ با دستگاه داره کنسرت میزاره ! نه تنها توهین نکرده خواسته اش به حق بوده ! توهین رو اطرافیان و همشهری‌اش کردن که وایستادن نگاه کردن و خندیدن ! گرشا رضایی - بایکوت !
      • Alirigi1 IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
        17 1
        میتونست خیلی عادی جوابشو بده نه هر چی لایق خودش بوده از دهنش دربیاره شخصیت خودشو نشون داد توام ساکت شو
      • ناشناس IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
        13 2
        فریده خانم که همه ش نشستی بیخود و بی‌جهت توهین میکنی به مردم عزیز خونگرم مهمان نواز ساده که حق این مردم رو استان تهران و شهرهای بزرگ خوردن باید هم اینطور بگید و توهین کنید ،من زاهدانی نیستم ولی میدونم چقدر مردمان خوبی دارن ،،چون با زاهدانی ها معاشرت داشتم و امثال شماها هم میدونم چقدر شعورتون پایینه یکی هستید مثل همون گرشا ،،شایدم آشنای نزدیک ش هستی که اینقدر سنگ شو به سینه میزنی ،الکی و بی جهت ابله
      • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
        1 1
        بیش ازین توقع نیست
      • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
        1 0
        تو چرا انقد دفاع میکنی دلقک؟
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      37 8
      خاک عالم بر سر کسی که شما ها رو ادم کردن که اینجوری گند بزنید به شعور مردم
    • عاشق ایران IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      22 10
      بسپریدش دست مردم غیور زاهدان تا بفهمه کوچولو کیه
    • مائده IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      20 4
      بنظرم حقه کسی که بلیط میده میاد کنسرت اینه یه موسیقی خوب و خوش بشنوه شاید این بنده خدا متوجه پلی بک خوندنش شده وگرنه بیکار نیست آدم الکی به خواننده معروف چیزی بگه آقای رضایی که الگو هس از بقیه انتظار درست حرف زدن نیست
    • مهدی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      13 30
      جواب هر( های هوی )هست طرف داره برای خودشیرینی نظم سالن رو بهم میریزه مقصر نیست؟ بی ادبم نیست؟ حتی بی فرهنگی هم در نمیاره ؟اونوقت یه نفر که دیگه کاسه صبرش لبریز میشه ، میشه بی ادب!بی فرهنگ! بی شعور! هرکسی ویاهر شخصی از خودش شخصیت داره اینو یادمون باشه ادب و شخصیت خودمون نسبت به دیگران برگشت به خودمونه. درسته که ایشون خواننده هستن و باید صبورتر باشن ولی یادمون باشه ایشون هم مثل ما انسانند و تا حدی میتونه صبور باشه دنبال این باشید چرا مسئولین میخواستن اون فرد خاطی رو از سالن بندازنش بیرون؟حتما یه بی نظمی انجام میداده! مقصر کیه خواننده یا شنونده.بعضیاتا تو جمعی قرار میگیرن بخاطر کمبودمحبت و دیده نشدن تو جامعه دست به خودشیرینی میزنن و به بهم ریختن نظم اون مکان یا سالن و هرجای دیگه میخوان بگن ما هم هستیم. کسی که جنبه شنیدن جواب خودشو نداره نباید توی همچین مجالسی هم شرکت کنه به نظر من که خودمم بچه زاهدانم اگه قرار باشه کسی تنبیه بشه اون شخص تماشاچی هست که باعث بی نظمی سالن و بهم زدن تمرکز اجرا کنندگان و مهمتر بردن آبروی شهرمون شده که دیگران فک کنن مردمان زاهدان چقدر بی فرهنگن.خودمونو اصلاح
      • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
        7 2
        اون فرد توهین نکرد انتقاد کرد اما اون خواننده بی شعور و نفهم هر چی مزخرف که لایق خودش بود رو به اون ی نفر گفت در حدی زشت حرف زده که خودش روش نشد تکرارش کنه شما لطفا هیچی نگو
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      24 16
      خاک بر سر خودت کی به تو گفته پا بزاری تو شهر ما با اون قیافه و صدای گوساله
      • فریده DE ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
        6 24
        مشخص شد که اکثر شماها مثل هم هستید و خیلی بی ادبانه صحبت می‌کنید. مطمئنا اگر خودتون جای گرشا جان بودید بدتر رفتار می‌کردید. پس دیگه خواهشا صحبت کنید. گرچه گرشا اینقدر بزرگار هست که عذرخواهی کرد.
      • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
        59 2
        ایزی لایف لازم میشه.توهین بالاتر از اینم مگه داریم اونم ب هوادار واقعا خجالت اوره از یه خواننده معروف
    • سعید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      22 10
      مرد حسابی همین مردم تو رو اوردن بالای استیج ،، گیرم که اون تماشاگر نمیدونه پلی بک چیه و به اشتباه گفته پلی بک نکن در جواب باید پسرم و کوچولو و ایزی لایف و فلان جواب بدی؟ فکر نمیکردی فیلمش بیاد بیرون هویتت رو نشون دادی الانم ماست مالی کن ملت شریف مردم مهمانواز و ... عادت داریم ، اون اقا هم از همین ملت بود پسره خوب ، تو در جواب تمام مهمان نوازی ها و خاک پا بودن ها بی ادبی رو انجام دادی
    • کریم جوادی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      19 6
      خواننده نیستی راننده هستی
      • فریده IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
        6 25
        خواهشا ادب و تربیت خودتونو بیشتر از این نشون ندید. واقعا بی ادب و بی فرهنگ هستید. این از پیامی که نوشتید کاملا مشخصه.
      • ناشناس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
        27 12
        فریده خانم لطفا زیاد ... نخورید
    • مجتبی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      17 5
      سلام.عجب از کی تا حالا اینا شدن سرمایه فرهنگی.یک بار ادب بشن از این کارها نمیکنن.
      • فریده US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
        6 20
        مثلا شما که از توهین گرشا رضایی ناراحت شدید خیلی مودب هستید؟ از پيامهايي که بر علیه گرشا رضایی میدید مشخص شد که همگی آخر بی ادب ها و بی فرهنگهایید. واقعا که چه کسانی دارن از ادب صحبت می‌کنند که هنوز معنی ادب نمیدونن. بجای تشکر از شاد کردن شما و وقتی که براتون گذاشته ببینید تماشاگرنماها چکار کردند که گرشا رضایی صبرش سر آمد و مجبور شد اینطوری صحبت کنه.
      • مریم IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
        17 3
        این خانم فریده با اکانتهای فیک یحتمل از طرف خود گرشا رضایی داره کامنت میزاره . آخر بی فرهنگی شمایی بی هویت
    • ندا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      8 2
      چقدر همه به هم توهین میکنن خب مگه نمیشه محترمانه حرف زد کاش کسی اگه موقعیتی بدست میاره اینقدر از بالا به بقیه نگاه نکنه بالاخره همه محترم هستن
    • صدرا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      13 5
      شما اگر وظیفت اجرای موسیقی بود و کنسرت دادن باید موسیقیتو اجرا میکردی نه طرفو اینطوری باهاش برخورد کنی مشکل شما تهرانیا اینه بقیه مردم رو دهاتی میدونید و خودتونا باشعور ولی اینو بدونید که زره ای از شعور مردم سیستان رو تو نداری الانم از ترست امدی داری چرندیات میگی اگر ادم باشعوری بودی همون موقع شعورتو نشون میدادی
    • مسعود IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      5 16
      کارت درسته خوب روی بچه پرورو کم کردی دمتم گرم
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      9 9
      تقصیر اونهایی هست که تشریف می‌برند پول میدهند آهنگهای این آقایون رو گوش می‌دهند. مجبورید بروید بعدش هم توهین بشنوید. بیخود این بیسوادها رو بزرگ و پولدار میکنید
    • لرزاده‌ام IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      7 29
      آقای رضایی باید میرفتن استانی که ظرفیت داشته باشه..
    • فریده US ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      5 18
      از پيامهاي مخالفان گرشا رضایی کاملا مشخص شد که همین افراد که رفتار گرشا رضایی را دور از ادب دانستند بی ادب تر و بی فرهنگ تر هستند. شماها اگر ادعای فرهنگ و ادب میکنید حتی اگر حق با شما هم بود نمیتونستید تا این حد بی ادبانه صحبت کنید ولی کاملا مشخص شد که گرشا رضایی در حد شخصیت خودتون صحبت کرد که متوجه بشید چون اگر غیر از این صحبت می‌کرد شما متوجه نمیشید. پس اینقدر شخصیت خودتونو با این پیامهاتون نشون ندید. حالا هرچه میخواهید بگید ما دیگه با شما جماعت کاری نداریم.
      • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
        6 3
        به توچه مربوطه که میای از اون بی فزهنگ طرف داری میکنی
    • جلال IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      6 3
      خاک توسرتون گذاشتید همین به شما توهین کند بیشه شیرها خالی شده اوای .
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      3 2
      به تو چه مربوطه که میای از اون بی فرهنگ دفاع میکنی
    • فاطمه IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      5 9
      به نظر من ایشون کاملا حرفاشون درسته و کسی نمیتونه به اقای رضایی تو هین کنه
    • ۵۶ IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      4 3
      واقعا که خیلی ادم بیشخصیتی هستی
    • ۷۸ IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      8 2
      جناب اقای رضایی اگه اون کسایی که میان کنسرتت ،بخاطر اینکه طرفدار شمد هستن .... به شما هم فوش نداده که باید میداد ولی شما واقعا بی شخصیت هستین که جنبه ندارین مگه بهت جی گفته گفتا با صدای زنده ی خودت بخون واقعا شرن برای تو
    • ملیکا IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      7 6
      خانم فریده بی فرهنگ و بی شخصیت خوده تویی که از دور قضاوت میکنی و به مردم یه استان داری توهین میکنی توام لنگه همین خواننده...
      • سالار TR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
        7 1
        خانم فریده کیه ؟؟ ادمه؟؟
      • کاکارستم IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
        6 2
        این فریده خدا میدونه چه خورده برده ای با گرشا داره که همچین طرفداریش می کنه یا زیر خوابش هسته یا پولی چیزی بهش میرسه مگرنه گربه برای رضای خدا ... نمی خوره
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      4 9
      وقتی یکی میخواد نمک بریزه جوابش همینه ، گرشا حق داشت
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      6 6
      من اگه این خواننده بیاد شهرمون حتما ی بلیط میخرم برا سگم که بشنوه صدای وق وق بدتر از خودشم هست
    • حامد IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      2 6
      واقعا این فحش رکیک داد من که چز یه تمسخر کودکانه چیزی ندیدم یعنی شما یه دعوای ساده رو توهین به یک استان تلقی میکنید اخه این چه نوع نژاد پرستی هست اگه الان استان سیستان و بلوچستان در رنج و عذاب است بگردید ریشه این ایراد رو پیدا کنید اخه واقعا عمو کوچولو توهین هست
    • مردم IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      4 5
      چطور خودش رو هنرمند میدونه و از اون بد تر یه افرادی مثل ( فریده ) میان پشتیبان این شیاد
    • علی کاظم پور IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      3 9
      مردم عزیز سیستان شما خیلی عزیزید ولی قبول کنید که همشهری شما کمی فقط کمی بد برخورد کردند که آقای رضایی هم ناراحت شدند شما خودتان جای ایشان بودید چه می کردید
    • موسی اسلامی نژاد IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      سلام بچه ها تو سایت کارزار برای هنرمند نمایی و پلی یک خوانی و بی ادبی آقای گرشا رضایی به هم وطنمون متنی رو نوشتم برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنون میشم که با امضاتون در سایت کار زار مراتب رسیدگی به تخلف آقای گرشا رضایی رو سرعت ببخشید https://www.karzar.net/garsha-rezaei
    • حسن محمودی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      4 4
      اسگول رضایی
    • امیرحسین US ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      5 1
      نمیدونم چی بگم واقعا کاربر فریده آمده با پرچم های بیگانه نظر میده به نفع گرشاش رضایی بعدشم اون توهین نکرد گفت پلی بک نخون اونا آمدن کنسرتش تا صداشو زنده بشنون بعدشم الان چیزی که توی کشور زیاده خواننده است پس با بقیه هم میشه دل خودمون رو شاد کنیم
    • بی نام RU ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      7 1
      خاک بر سر گ...ه شا رضایی چ تحفه ای هستی که به مردم توهین کنی
    • مرداسی IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      از اینکه به هر دلیلی کار این خواننده بد بوده حرفی نیست و این خواننده و دیگر افرادی که به خاطر همین مردم بزرگ شدن دیگه خدا رو بنده نیستن البته مقصر خود ما مردم هستیم با این رفتارش هر جا کنسرت بزاره باز مردم میرن کنسرتش اگه از طرف مردم تحریم بشه متوجه میشه ولی نعمت هاش کی هستن ولی هر کسی میتونه نظری داشته باشه یه مقدار باید تو این موارد رو خودمون کار کنیم که طاقت شنیدن نظر مخالف رو داشته باشیم قرار نیست همه مثل هم فکر کنند بهتره به نظرات هم احترام بزاریم
    • روح الله IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      6 1
      متاسفم برا کسایی که این جور اشخاص رو هنرمند می‌دونن،و طرفدارشونن البته از این جور هنرمندان تو ایران زیاده یه تکونی بدین به هنرگندای حکومتی
    • مهسا IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      4 1
      آقای رضایی و یا هر فرد دیگه ای حق نداره با این کلام با مردم عزیز زاهدان صحبت کنه سالها پیش به زاهدان سفر کردم. مردم بسیار با محبت و خونگرمی هستن ما تمامی آهنگ های آقای رضایی رو از گوشی ها و کامیپوترمون پاک کردیم و دیگه نمیخوام صداشونو بشنوم سرمایه های کشور، مردم عزیزمون هستن نه آقای رضایی که به مردم توهین میکنن
    • ... IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      3 2
      درسته که آقای گرشا رضایی حرفی زد که نباید میزد اما اون آقا اول شروع کرد اون آقا این حرف رو زد که ازش فیلم بگیره و در فضای مجازی پخش کنه تا تعداد فالوراش زیاد بشه و اگر نه چرا باید فیلم می‌گرفت می تونست فقط اعتراض کنه پس نتیجه می گیریم که هیچ پلی بکی در کار نبوده
    • مینا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      4 4
      من خودم به شخصه در کنسرت های آقای رضایی حضور داشتم از ایشون من بی ادبی یا توهینی نشنیدم این دیگه از بی فرهنگی اون مرد بود که همش جو سالن بهم میریخت