بیت‌کوین رکورد جدیدی ثبت کرد /آینده بیت‌کوین چه خواهد بود؟

این رمزارز پیشرو همچنان زیر قیمت‌های پیشین خود معامله می‌شود و به پایین‌ترین حد سالانه سقوط می‌کند و در عین حال کل بازار ارزهای دیجیتال را تحت فشار قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، روز دوشنبه (چهارم جولای)، بیت کوین این ارز دیجیتال پرچمدار پس از تثبیت ارزش خود در هفت روز گذشته، جایگاه فعلی را کمی بالاتر از ۱۹هزار دلار نگه داشت. قیمت این رمزارز از آخرین روز استقلال در چهارم جولای ۲۰۲۱ که با قیمت ۳۵هزار و ۲۸۷ دلار معامله می‌شد، کاهش حدود ۴۴ درصدی را ثبت کرده است.

آینده بیت‌کوین چه خواهد بود؟

اکنون بازار کریپتو بر روی اقدام بعدی قیمت بیت‌کوین به ویژه با معامله دارایی زیر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای متمرکز شده و قابل ذکر است، موارد قبلی معاملات دارایی زیر این سطح، پایان مرحله نزولی را قبل از شروع افزایش نشان می‌دادند.

استیبل کوین ترا طی ۳۰ روز، ۲۷۰ درصد افزایش یافت همچنین تراکنش‌های شیبا اینو به پایین‌ترین حد در ۱۵ ماه گذشته رسید زیرا پیتر شیف معروف به کریپتو شکاک، به تعطیلی بانک خود پاسخ داد و مدعی شد که هیچ مدرکی دلیل بر جرم وجود ندارد.

به گفته مایکل ون دی پوپ، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال، با شرایط بازار، تعیین اینکه آیا بیت‌کوین به کف رسیده تقریبا غیرممکن است اما مشخصات فنی نشان می‌دهد که این موقعیت وجود دارد.

این کارشناس معاملات خاطرنشان کرد که احساسات پیرامون بیت‌کوین به خصوص با پتانسیل پذیرش در مقیاس وسیع و احتمال کاهش تورم صعودی است.

پوپ خاطرنشان کرد که اگر بیت‌کوین مجددا به حدود ۱۲ یا ۱۳هزار دلار بازگردد، این میزان، سطح نهایی برای پایین آمدن دارایی خواهد بود. با این حال، وی احتمال کاهش دارایی به سطح ۱۰هزار دلار را رد کرد اما هشدار داد که حفظ ارزش بیت‌کوین بالای ۱۶هزار دلار برای جلوگیری از حرکت نزولی بیشتر ضروری است.

پتانسیل رشد بیت‌کوین چه میزان است؟

علاوه بر این، پوپ تاکید کرد که برای صعود بیت‌کوین، عبور از سطح ۲۰هزار و ۲۰۰ دلار مهم است زیرا احتمالا تمام سطوح بالای اخیر را طی خواهد کرد و صعود به سطح ۲۱هزار دلار را ادامه خواهد داد. به‌طور کلی، تحلیلگر بازار بر این باور است که چشم‌انداز بیت‌کوین به شکست در سطح متکی است.

وی افزود: اگر ما سطح بالای ۲۱هزار دلار را بشکنیم، به نظر می‌رسد روند به سمت ۲۹هزار دلار در حال وقوع است که در آن سطح می‌توانیم بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای قرار بگیریم و این باعث می‌شود که احتمالا یک آزمون مجدد میانگین ۲۰۰ هفته‌ای داشته باشیم سپس به سمت بالا حرکت کنیم.

در ماه ژوئن، بیت‌کوین کاهش شدیدی را تجربه کرد که مشخصه آن یک حرکت نزولی بود. در نتیجه، حرکت قیمت باعث شد که بیت‌کوین بدترین عملکرد سه ماهه خود را ثبت کند و بیش از ۵۶ درصد ارزش خود را از دست بدهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۰۷.۹۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۰۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۳۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۲۳ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۴۲ میلیارد دلار است که ۳۵.۷۸ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۲۵ میلیارد دلار است که ۹.۴۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۲۶ میلیارد دلار است که ۹۰.۷۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۲ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۰ هزار و ۲۱۷.۵۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۹۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۱۶ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: هزار و ۱۴۶.۲۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۹.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۶۷ درصد کاهش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۲۳۲.۲۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۷۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۸ درصد کاهش

۴- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۲ دلار 

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۳۵.۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۹۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۹۴ درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۴۶.۴۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۴۱ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۳۲۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۵.۰۴ درصد کاهش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۷.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۴۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۶۲ درصد کاهش

۹ - یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۹۰۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۴ درصد کاهش

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 30125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha