پیروزی راحت تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه/ صعود به عنوان تیم دوم

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، سوریه را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین (آخرین) بازی خود از پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی سوریه رفت که در پایان، با نتیجه ۹۱ - ۵۶ مقابل حریف نه چندان قدرتمند خود به پیروزی دست یافت‌.

ترکیب ایران:
حامد حدادی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و سجاد پذیرفته

ترکیب سوریه:
هانی عادریبه، الیاس عذریه، دیوید هرمس، ندین عیسی و امیرجبار هینتون

نیمه اول: ایران ۳۹ - ۲۸ سوریه

با شروع بازی تیم ملی ایران دفاع تیمی خوبی را مقابل حملات میزبان انجام داد و موفق شد کوارتر نخست را ۲۲-۸ با برتری پشت سر بگذارد. در کوارتر دوم اما سوریه با درخشش «هینتون» عملکرد بهتری در حمله داشت و ۱۷-۲۰ پیروز کوارتر دوم شد. در این کوارتر ایران نتوانست دفاع خوبی را به نمایش بگذارد.

نیمه دوم: ایران ۹۱ - ۵۶ سوریه

شاگردان ارمغانی در این نیمه بازی را پر فشار آغاز کردند تا اختلاف را افزایش دهند که با درخشش جمشیدی، حدادی و پذیرفته در این زمینه موفق بودند تا ۲۵-۱۵ پیروز کوارتر سوم شوند. در وقت پایانی بازی نیز این تیم ایران بود که عملکرد بهتری داشت و با درخشش نیمکت نشینانی چون رسول مظفری، نوید رضایی‌فر و محمد حسن‌زاده ۲۷-۱۳ برنده کوارتر چهارم شد تا در مجموع ۹۱ - ۵۶ پیروز بازی شود.

تیم ملی ایران در این پنجره دو بازی را انجام داد. شاگردان سعید ارمغانی در مسابقه نخست خود با حساب ۶۰ - ۶۸ مقابل قزاقستان شکست خوردند و در بازی دوم مقابل سوریه، با حساب ۹۱ - ۵۶ به برتری دست یافتند تا پس از قزاقستان صدرنشین، به عنوان تیم دوم گروه C به دور بعد (پنجره چهارم انتخابی جام جهانی) صعود کنند.

برنامه کامل مسابقات بسکتبال کاپ آسیا ۲۰۲۲ اندونزی + جدول و نتایج

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 30105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha