ایلان ماسک ۴۴۰ میلیون دلار در ضرر/ وال استریت و ارزهای دیجیتال بوی خون می دهد

تسلا و ایلان ماسک حالا و در بازار قرمز ارزهای دیجیتال رقمی بالغ بر ۴۴۰ میلیون دلار ضرر کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، روند خرسی شدید حاکم بر بازارهای مالی جهانی اعم از وال استریت و بازار رمز ارزها  باعث شد هولدرهای بزرگ این بازار ، با ضررهای چند صد میلیون دلاری مواجه شوند.

ریزش های مکرر بیت کوین به خصوص ریزش مجدد این پادشاه ارزهای دیجیتال به ۱۹ هزار دلار باعث شد شرکت های بزرگی که در پوشش نهنگ های بزرگ بازار در طول سالهای اخیر ، در قیمت های مختلف این ارز دیجیتال را خریداری و آن را در کیف پول خود نگاه داشته بودند با ضررهای شدید مواجه شوند . در این میان ایلان ماسک به عنوان یکی از فعالان بزرگ صنعت رمز ارزها که همیشه با بیت کوین و حمیاتش از دوج کوین تاثیر قابل توجهی بر بازار گذاشته بود از این ضرر در امان نماند. 

بر همین اساس و پس از ریزش اخیر بیت کوین تا زیر ۱۹ هزار دلار خبر رسیده که کمپانی تسلا و ایلان ماسک بیش از ۴۴۰ میلیون دلار ضرر کردند. این در حالی است که تسلا با دستور ایلان ماسک جزو اولین شرکت هایی بود که علاوه بر جمع آوری بیت کوین ، به معاملات رمز ارز مشروعیت داد و حتی ایلان ماسک در حساب توئیتری خود خبر داد که تسلا بیت کوین را برای معاملات پذیرفته است. این در حالی است که این کمپانی علاوه بر ریزش بیت کوین از ریزش سهام خودش در وال استریت هم ضربه سنگینی خورده است. 

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 30098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha