در بانک مرکزی چه خبر است؟ /مدیر ارشد دولت اصلاحات و روحانی سرپرست موسسه نور شد!

سید کامل تقوی نژاد از مدیران ارشد دولت اصلاحات و دولت روحانی به عنوان سرپرست موسسه مالی و اعتباری نور معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ظهر امروز رئیس هیات سرپرستی جدید موسسه اعتباری نور معرفی شد و سید کامل تقوی نژاد به این سمت منصوب شد.سید کامل تقوی نژاد به جای حشمت‌الله نظری به عنوان سرپرست جدید انجام وظیفه خواهد کرد تقوی نژاد پیش از این در مقام معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزیر بهداشت حضور داشته و مدرک تحصیلی او شامل لیسانس برنامه‌ریزی اجتماعی، فوق‌لیسانس مدیریت سیستم‌ها از دانشگاه تهران و دکترای سیاست‌گذاری عمومی است.نکته جالب اینکه تقوی نژاد از مدیران ارشد دولت خاتمی  و روحانی در حوزه سازمان امور مالیاتی و بانک سپه  و این اواخر وزارت بهداشت بود که به این سمت منصوب شده است.تقوی نژاد در دولت اول روحانی و با حمایت طیب نیا به بانک سپه رسید.سپس به سمت معاون وزیر  و رییس سازمان مالیاتی در همین دولت رسید و نهایتا پس از برکناری از این سمت به وزارت بهداشت رفت و معاون نمکی شد.در دولت جدید هم مشاور علی بانک سپه بود تا اینکه به سرپرستی موسسه نور منصوب شد.تقوی نژاد در سال ۱۳۹۷ و از طرف حزب اصلاح طلب اعتماد ملی گزینه نهایی شهرداری تهران معرفی شده بود.با چنین اوصافی انتصاب اخیر تقوی نژاد در دولت رئیسی موجب حیرت کارشناسان و دلسوزان این دولت شده است.لازم به ذکر است رئیسی اخیرا گفته بود؛بانیان وضع موجود نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس‌جمهور گفت: دولت به همه احترام می‌گذارد، اما بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند.


فهرست سوابق اجرایی سید کامل تقوی نژاد به این شرح است:

ـ رییس سازمان امور مالیاتی کشور

ـ معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی

ـ معاون وزیر تعاون

ـ عضو هیات مدیره بانک سپه

ـ رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک سپه

ـ رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان

ـ معاون سازمان برنامه و بودجه خوزستان

ـ مدیرکل برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری‌های کهکیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری

ـ مدیرکل بودجه و تشکیلات سازمان ثبت احوال کشور

ـ مدیرکل حوزه سرپرستی سازمان امور عشایر ایران

ـ کارشناس اقتصادی-اجتماعی نخست وزیری

ـ معاون و مشاور شرکت بیمه دی

ـ مشاور شرکت بیمه آرمان

ـ قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

به گزارش دیدار نیوز تقوی نژاد در سخنرانی خود پس از معارفه ضمن تشکر از دکتر فهیمی، دکتر صالح آبادی و دکتر سروش از بانک مرکزی، ابتدا به مدیریت پیشین در این موسسه به خاطر تلاش‌های مستمر در چند سال اخیر خسته نباشید گفت و از اعتمادی که به او شده نیز تقدیر کرد. تقوی نژاد همچنین گفت: «این مسئولیت به عنوان یک امانت نزد بنده است و مهم‌ترین وظیفه بنده نیز جلب اعتماد افرادی است که در این موسسه هر گونه حق، نفع یا سهامی دارند. ساماندهی دارایی‌ها نیز از دیگر مسئولیت‌های مهم ماست. رعایت حقوق همه افرادی که در این سنگر خدمت می‌کنند اولویت ما محسوب می‌شود.»

۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 30052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      2 1
      متاسفانه شبکه بانکی توسط افرادی مدیریت میشه که برای حفظ منافع خود میدان را اصلا خالی نمی کنند . حال رییس کل بانک مرکزی هر کی می خواد باشه یا معاون نظارت چه کسی باشه . با لطایف الحیل آدمای خودشون را ورود میدن . مخصوصا اگر آدمای کم تجربه در بانک مرکزی باشن که کارشون راحت تره ، آخه سروش کدام شناخت را از شبکه بانکی داشته که بتونه بعنوان معاون نظارت سر در بیاره عقبه افراد و برنامه ها چگونه هست و چگونه به هم ربط داره .
    • محمود IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      2 1
      هزینه این انتصابات و مدیریت های ضعیف را ملت بیچاره با افزایش تورم و نرخ ارز و بیکاری دارند می پردازند . اخه تقوی نژاد چه کارنامه و عملکرد مثبتی در نظام داشته که تا از یک جا کنار می گذارند دوستان باندی اش سریع یک جای دیگه براش دست و پا می کنند .
    • مولایی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      2 1
      بالاخره خویشاوندی با صفدر حسینی و نشستن بر سفره انقلاب این مزیت ها را داره . هرکی می خواد رییس جمهور باشه فرقی نمی کنه مهم اینه که باند انتصابات کار خودش رو بلده و معاون صفدر حسینی وزیر اقتصاد دوران مشارکتی ها از دست رییس کل بانک مرکزی دولت رییسی حکم میگیره . شرم هم خوب چیزیه
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      1 1
      این حجم از قباحت در دولت رئیسی بینظیره.رفیق و یار تاجگردون رد صلاحیت شده و دوست صفدرحسینی مشارکتی میشه رئیس بانک در دولت رئیسی.مگه قرار نبود مسببین وضع موجود نباشن پس چی شد حاج آقا رئیسی!