آمار عجیب NFT های اتریوم در ماه ژوئن  / حجم معاملات کاهشی شد میزان فروش همچنان ثابت

حجم معاملات NFT ها در بازار نزولی تماماً چیز بد و غم‌انگیز نیست. بر اساس داده‌های نانسن، حجم کل معاملات NFT اتریوم در ماه گذشته ۵۵ درصد کاهش یافته است و از ۱.۳ میلیون اتریوم به تنها ۵۸۴۰۰۰ اتریوم رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، قیمت اتریوم در ماه گذشته حدود ۴۳ درصد کاهش یافته است. قیمت‌ NFTهای «Blue Chip» برای جبران افزایش نیافته است. با این حال، به این معنی است که در مجموع پول کمتری دست‌ به دست شده است.

در میان پنج مجموعه برتر NFT رتبه‌بندی شده در OpenSea، میانگین قیمت‌ها در ETH کم و بیش ثابت مانده است، و قیمت NFTهای Bored Ape Yacht Club هنوز در حدود ۱۰۰ ETH است. CryptoPunk ها یک استثنا هستند، که شاهد افزایش ۴۸ درصدی قیمت‌ کف خرید بودند که دلیل آن این است که رئیس بخش فروش دیجیتال در این ماه پیشتاز برند جدید پانکس شد.

معامله‌گران NFT همچنان در حال خرید و فروش این توکن‌های بلاکچین منحصربه‌فرد هستند که به معنای مالکیت بر هنر دیجیتال است.
براساس داده‌های CryptoSlam، میانگین قیمت فروش اتریوم NFT از ۲۴۶۳ دلار در ماه می به ۷۰۳ دلار رسید که کاهش ۷۱ درصدی را نشان می‌دهد. بنابراین با ادامه بازار نزولی کریپتو، NFTها به طور کلی با قیمت کمتری خریداری می شوند.

در ماه می، OpenSea شاهد فروش ۱.۴۷۸ میلیون NFT در پلتفرم خود بود. در ژوئن، ۱.۴۷۶ میلیون تا چهارشنبه فروخته شد، به این معنی که این امکان وجود دارد که NFT های بیشتری در این ماه در مقایسه با ماه مه فروخته شوند. اعداد ماه می همچنین به شدت توسط سایر NFT های Yuga Labs حمایت شد که شاهد معامله ۵۶۱ میلیون دلاری در عرض ۲۴ ساعت بودند.
طبق داده‌های Dune، وقتی صحبت از تعداد کل معامله‌گران می‌شود، OpenSea شاهد افزایش متوسط ​​۶.۵ درصدی در کاربران ثبت‌شده‌ای بود که حداقل یک تراکنش در بازار خود انجام داده‌اند. تعداد معامله‌گران فعال برای NFT‌های اتریوم فقط اندکی کاهش یافته است، یعنی کاهش ۱۶ درصدی از حدود ۴۲۲۰۰۰ به ۳۵۴۰۰۰.

بر اساس داده‌های نانسن، تعداد پروژه‌های فعال هفتگی NFT که فروش داشته‌اند نیز کاهش چندانی نداشته است. در مقایسه با ماه گذشته، همین تعداد مجموعه NFT—سه مورد—بیش از ۱۰۰۰۰ فروش داشته است. تعداد مجموعه‌هایی که بیش از هزار فروش داشته‌اند در این ماه تنها ۳۰ درصد کاهش یافته است، از ۱۰۹ به ۷۶. این بدان معناست که سازندگان NFT، به ویژه در مجموعه‌هایی با بالاترین ارزش بازار، همچنان شاهد فروش هستند.

بنابراین در حالی که حجم کلی ممکن است به ترتیب ۵۵ درصد تا ۷۰ درصد در ETH و USD کاهش یابد، معامله‌گران همچنان در حال حرکت هستند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به NFT هنوز امید خود را از دست نداده‌اند، حتی اگر اکنون با قیمت کمتری خرید و فروش می‌کنند.

۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 29984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha