سلسیوس در حال بررسی راه‌حل‌هایی برای عبور از بحران نقدینگی

سلسیوس برداشت، مبادله و نقل و انتقالات را در روز یکشنبه، ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) به حالت تعلیق درآورد. اکنون، به دنبال راه‌هایی برای بازیابی توان پرداختی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مدیر شرکت سلسیوس در یک گفتگو گفت «گام‌های مهمی برای حفظ و محافظت از دارایی‌ها و بررسی گزینه‌ها برمی‌دارد».

وی افزود : این شرکت می‌تواند معاملات استراتژیک را دنبال کند. این به طور معمول به معاملات با شرکت‌های دیگر در رده‌های یکسان اشاره دارد.

سلسیوس همچنین امروز اعلام کرد می‌تواند بدهی‌های خود را بازسازی کند. این بدان معناست که شرکت می‌تواند شرایط بدهی خود را کاهش دهد یا با طرف‌های مختلف دیگری که با آن‌ها درگیر است، مذاکره کند.

با این حال، این جزئیات بر اساس تعریف استاندارد اصطلاحات است، زیرا سلسیوس برنامه‌های خود را به‌طور کامل شرح نداده است.

این شرکت می‌گوید در حال کار با کارشناسان در زمینه‌های مختلف برای بررسی گزینه‌های دیگر است. سلسیوس اکنون روز هجدهم بحران نقدینگی خود را می‌گذراند و تنها یک‌ به‌روزرسانی دیگر را قبل از امروز ارائه کرده است.آن به‌روزرسانی اطلاعات بسیار کمی در مورد وضعیت ارائه می‌کرد، گرچه سلسیوس همان وقت هم در حال بررسی گزینه‌ها بود.

مهم‌تر از همه، به نظر می‌رسد سایر شرکت‌ها در حال بررسی اقداماتی برای سرپا نگه داشتن این شرکت وام‌دهنده کریپتو هستند. Nexo یک پیشنهاد خرید ارائه کرده است، و گلدمن ساکس مایل به خرید دارایی‌های سلسیوس به قیمت ۲ میلیارد دلار است. امروز گزارش شد که FTX قراردادی را برای خرید این شرکت امضا کرده است. گزارش‌های دیگر به تحولات داخلی اشاره می‌کنند: برخی نشان می‌دهند که شرکت مشاورانی را در صورت ورشکستگی استخدام کرده است. دیگران می‌گویند که این شرکت زیر ذره‌بین تنظیم‌کننده‌های دولتی است.

به نظر می‌رسد این بحران پایانی ندارد. تحولات آینده تعیین خواهد کرد که آیا سلسیوس می‌تواند برداشت‌ها را دوباره باز کند یا اینکه آیا مشتریان باید از طریق اقدامات قانونی تسویه حساب کنند.

۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 29982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha