حمایت عجیب تاجگردون  از علیرضا دبیر+عکس

تاج گردون که خود با عدم تایید صلاحیت از راهیابی به خانه ملت باز ماند حالا در مطلبی با عنوان تنبیه یا تشویق به بحث این روزهای ورزش اول کشور پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، غلامرضاتاج گردون نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که در انتخابات اخیر رد صلاحیت شد و از راهیابی به خانه ملت بازماند در یک پست اینستاگرامی با انتشار تصویر زیر و یک متن حمایت خود از علیرضا دبیر را نشان داد. تاج گردون که در زمان حضورش در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ، جلسات متعددی با گروه ها و سازمان های مختلف داشته است با اشاره به نشست خود با علیرضا دبیر در آن زمان ، به نوعی به موضوع اختلاف وزارت ورزش و فدراسیون کشتی به خصوص حواشی اخیر مجمع عمومی فدراسیون کشتی که به مشاجره لفظی علیرضا دبیر و سید محمد پولادگر انجامید ورود کرده است:

"خبری خواندم و بد ندیدم خاطره ای بیان کنم. این عکس مربوط به سال ٩٨ است که در پیجم قبلا کار کرده بودم. فصل بودجه بود و من رئیس کمیسیون تلفیق بودجه و اصطلاحا خیلی سرمون شلوغ بود. یکی از دوستان گفت فدراسیون کشتی مشکلاتی دارد و آقای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون میخواد شما را ببینه و مشکلاتشو بگه. اونایی که مجلس و تلفیق و بودجه را میشناسند میدونن که وقت گذاشتن برای این موضوعات ساده نیست و تو اولویت نیست ولی وقتی دیدم یک قهرمان ملی خودش راه افتاده دنبال بودجه وظیفه خودم میدیدم وقت بگذارم و کمک کنم. حرفهاش و برنامه هاش فنی ، دلسوزانه و قابل قبول بود و میگفت برنامه های کشتی سنگین است و پرهزینه و وزارت ورزش وقتی میخواد پول توزیع کنه به ما پول کافی نمیرسه. حیفم اومد وقتی یک نفر که اصلا دنبال اعتبار رفتن جزء وظیفه اش نیست اومده دنبال کار بهش توجه نکنم. بهش گفتم من میتونم اعتبار جدا بزارم ولی وزارت نیاد اینو بده اون پولی که حقتونه ندین و این یک اعتبار اضافه برای ورزش است. گفت فکر کنم هنوز این مرام تو ورزش باشه و ما هم یه آبرویی داشته باشیم که این کارو نکنند. حرفشو پذیرفتم و به فدراسیون کشتی و بعد هم به فدراسیون ناشنوایان که کمتر بهشون توجه می شد اعتبار جدا دادیم و سالهای بعد هم پیگیری کرد و ادامه دادند. این چند روزه در خبرها خواندم دعوایی پیش آمده و خلاصه بین علیرضا دبیر و یکی از معاونین وزارت حرفهایی زده شده و گفتند چون کشتی جدا پول گرفته دیگه اون سهم داده نمیشه. بجای تشویق تنبیه شدند. من فقط همون یه بار دبیر را دیدم و نه قبلش و نه بعدش ندیدمش. میدونم وزارت ورزش مشکلاتش زیاده ولی گاهی اوقات یکسری نکات ظریف است که باید سابقشو نگاه کرد و با ظرافت باهاش برخورد کرد. یکیش همینه. قصد دخالت نداشتم ولی حیفم اومد این خاطره را نگم و شاید توجه کنند. اگر برداشت دیگه نکنن"
 

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 29863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha