ملی پوش والیبال ایران در جمع بهترین‌های لیگ ملت‌های والیبال

امین اسماعیل نژاد با کسب ۱۱۳ امتیاز در حمله، در رده سوم بهترین‌های این بخش قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال با صدرنشینی فرانسه به پایان رسید. تیم ملی والیبال ایران که در هفته دوم این رقابت‌ها در بلغارستان به مصاف حریفان خود رفته بود توانست به ۲ پیروزی و ۲ شکست دست یابد. بلندقامتان ایران مقابل بلغارستان میزبان و برزیل با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند و برابر آمریکا و کانادا  با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شدند تا بازیکنان روحیه گرفته و به آینده این رقابت‌ها امیدوار شوند.

نیمیر عبدالعزیز ستاره هلندی والیبال جهان با کسب ۱۱۹ امتیاز به عنوان بهترین مهاجم این رقابت‌ها تا پایان هفته دوم شناخته شد. پس از آن برآنو آرژانتینی با کسب ۱۱۸ امتیاز در رده دوم بهترین مهاجمان لیگ ملت‌های والیبال قرار دارد. امین اسماعیل نژاد ملی پوش والیبال ایران با کسب ۱۱۳ امتیاز در رده سوم بهترین مهاجمان لیگ ملت‌های والیبال ایستاده است.

در بخش بهترین امتیاز آوران، عبدالعزیز هلندی (۱۴۲ امتیاز)، برآنو آرژانتینی (۱۳۶ امتیاز) و نیشیدا ژاپنی (۱۳۳ امیتاز) در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته اند.

در بخش بهترین سرویس‌زن‌ها امیرحسین اسفندیار با کسب ۹ امتیاز در رده هشتم بهترین های این بخش قرار دارد. همچنین محمدطاهر وادی با ۱۲۶ پاس صحیح در رده دهم بهترین پاسورها، تا پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها ایستاده است.

 تنها امین اسماعیل نژاد موفق شده با حمله موفق خود در رده سوم بهترین مهاجمان قرار بگیرد و این درحالی است که جای خالی دیگر بازیکنان ایران در بخش بهترین‌ها حس می‌شود.

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 29844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha