لیگ NHL وارد حوزه NFT می‌شود!

لیگ ملی هاکی یا NHL طی همکاری جدیدی با بازار Sweet به استقبال توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) رفته و برای نخستین بار در این فضا حضور خواهد یافت. این همکاری که بازیکنان فعلی و سابق لیگ NHL از اعضای آن هستند در ماه اکتبر (آبان) به مناسبت آغاز فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ این لیگ اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، گفته می‌شود که بازار NFT بر بستر بازار sweet امکانات متنوعی را به هواداران لیگ ملی هاکی ارائه دهد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: مجموعه‌های دیجیتالی حاوی لحظات تاریخی لیگ، مهم‌ترین مسابقات فصل‌های گذشته و حال حاضر و ستارگان لیگ NHL.

در این بازار جدید همچنین می‌توان به مجموعه‌های برتر و اتاق‌های جوایز سه‌بعدی و قابل‌تعامل دسترسی داشت و مجموعه‌های خود را در آن به نمایش گذاشت. نوع دیگری از این مجموعه‌ها NFTهای پویا هستند که متناسب با داده‌های فعلی هر تیم تغییر می‌کنند.

بازار NHL به کاربران امکان مبادله و خرید-فروش توکن‌های خود را نیز می‌دهد. در بیانیه‌ی رسمی این رویداد هنوز اطلاعاتی از نوع بلاک‌چین مورداستفاده‌ی این بازار فاش نشده است.

حضور NFTها در عرصه‌ی ورزش

لیگ NHL را می‌توان جدیدترین عضو ملحق‌شده به فهرست موسسات ورزشی حاضر در فضای NFTها دانست. لیگ برتر بستکبال (NBA) در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) بازار انحصاری NFTهای خود به نام «Top Shot NFTs» را راه‌اندازی کرد و لیگ فوتبال NFL نیز در اقدامی مشابه بازی NFT خود را عرضه کرد. گفته می‌شود لیگ برتر بیسبال آمریکا یا MLB نیز به‌ زودی از NFTهای انحصاری خود رونمایی کند.

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 29798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha