پیروزی هندبالیست‌های ساحلی مقابل آرژانتین در قهرمانی جهان

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در دومین بازی خود برای تعیین جایگاه نهم تا شانزدهم مقابل آرژانتین به پیروزی رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی یونان در حال برگزاری است برای تعیین جایگاه‌های نهم تا شانزدهم رقابت می‌کنند. شاگردان آنتونیو گرا پی‌شه در دومین دیدار خود مقابل آرژانتین به میدان رفتند که ۲ بر یک پیروز شدند.

آنها در نخستین دیدارشان صبح امروز هم برای تعیین جایگاه نهم تا شانزدهم مقابل پورتوریکو به میدان رفتند و موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یابند.

جواد صادقی، شهریار حسینی، حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب‌زاده، میلاد حمیدی‌فر، امین کاظمی و مهدی رزاق پور ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی  ایران به سرمربیگری آنتونیو گرا پی‌شه در مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهد.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۳۱ خرداد به میزبانی هراکلیون یونان آغاز شده و تا ۵ تیرماه ادامه دارد. تیم ملی ایران در مرحله اصلی این رقابت‌ها به یک پیروزی و دو شکست دست یافت و نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. ملی‌پوشان ایران اکنون برای تعیین جایگاه‌های نهم تا شانزدهم در حال رقابت هستند.

۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 29752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha