ایران ۳-کانادا صفر/ انتقام شیرین در پایان هفته دوم + فیلم

تیم ملی والیبال ایران با یک نمایش کم نقص موفق به شکست کانادا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها پر فراز و نشیب ظاهر شد؛ جایی که حاصل کار شاگردان بهروز عطایی کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های چین و استرالیا و دو شکست برابر هلند و ژاپن بود.

نحوه باخت به ژاپن باعث ناامیدی هواداران والیبال در ایران شد اما تیم ملی به شکل قابل توجهی جوان شده و دیگر شاهد حضور ستاره‌هایی نظیر سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور و چند بازیکن با تجربه دیگر در جمع ملی‌پوشان نیستیم نیز در این نتایج تاثیرگذار بود.




تیم ملی جوان ایران هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها را هم ناامیدکننده آغاز کرد و در برابر تیم بدون برد بلغارستان ۳-۰ شکست خورد تا اوضاع برای ما خیلی نگران کننده شود. با این حال مسابقه دو شب پیش برابر آمریکا همه چیز را تغییر داد و تا حدود زیادی آرامش را به اردوی تیم ملی بازگرداند. شاگردان بهروز عطایی با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شدند آمریکا را در سه ست پیاپی شکست دهند و اولین باخت این تیم در لیگ ملت‌ها را رقم بزنند.

سرو قامتان والیبال ایران روز گذشته در سومین مسابقه خود در هفته دوم به مصاف برزیل رفتند. با وجود عملکرد قابل تحسین در دو ست ابتدایی و رقابت تنگاتنگ با برزیل نهایتا شاگردان عطایی با نتیجه ۳-۰ شکست خوردند؛ باختی که البته به خاطر عملکرد تیمی ایران، به اندازه شکست های قبلی تلخ نبود.


فیلم خلاصه بازی ایران و کانادا را اینجا ببینید.

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 29727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha