آمریکا شهرام هروی و حسن طباطبایی را ریجکت کرد / ابهام در اعزام تیم ملی کاراته

آمریکا برای سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و طباطبایی رییس این فدراسیون برای حضور در بازی های جهانی کاراته در آمریکا روادید صادر نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اعضای تیم های ملی کاراته ایران جهت دریافت روادید سفر به بازی های جهانی در بیرمنگام آمریکا، چندی پیش به سفارت آمریکا در ارمنستان رفتند.
سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته به همراه ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- ، سجاد گنج زاده ۸۴+، بهمن عسگری ۷۵- ، حمیده عباسعلی ۶۸+ و سارا بهمنیار در وزن ۵۵- کیلوگرم، به عنوان نمایندگان کاراته ایران در بازی های جهانی آمریکا، برای دریافت روادید عازم ارمنستان شدند. اما سفارت آمریکا در ارمنستان پس از مشاهده کارت پایان خدمت سربازی سرمربی تیم ملی، حتی از دریافت مدارک سید شهرام هروی خودداری کرد و به وی اعلام کردند نمی‌توانیم برای شما کاری انجام دهیم!

همچنین سفارت آمریکا از دریافت مدارک سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته نیز خودداری کرد تا او نیز موفق به ارائه مدارک جهت دریافت ویزا نشود. پس از این اتفاق، فدراسیون کاراته مراتب اعتراض خود را به فدراسیون جهانی کاراته و مسئول برگزاری بازی های جهانی اعلام کرد اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده تا اعزام تیم به آمریکا در فاصله ۱۳ روز تا این بازی ها به اما و اگر کشیده شود.

البته ویزای ورزشکاران ایران نیز هنوز صادر نشده و با این شرایط مشخص نیست تیم های ملی عازم آمریکا خواهند شد یا خیر؟

مسابقات ورلد گیمز یا بازی‌های جهانی کاراته ۲۰۲۲، ۱۷ و ۱۸ تیرماه در بیرمنگام آمریکا برگزار می‌شود.چند ماه پیش نیز آمریکا از صدور ویزا برای علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و برخی دیگر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای سفر به این کشور جهت برگزاری دیدار دوستانه خودداری کرد؛ اقدامی که در نهایت باعث اعتراض فدراسیون کشتی و لغو این سفر شد.

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 29719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha