به استقبال بازی امروز والبیبالیست های ایران و کانادا / لطفا انتقام المپیک را بگیرید!

تیم‌ملی والیبال ایران امروز در یک مسابقه حساس به مصاف کانادا می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها پر فراز و نشیب ظاهر شد؛ جایی که حاصل کار شاگردان بهروز عطایی کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های چین و استرالیا و دو شکست برابر هلند و ژاپن بود.

نحوه باخت به ژاپن باعث ناامیدی هواداران والیبال در ایران شد اما باید به این نکته که تیم ملی به شکل قابل توجهی جوان شده و دیگر شاهد حضور ستاره‌هایی نظیر سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور و چند بازیکن با تجربه دیگر در جمع ملی‌پوشان نیستیم نیز در این نتایج تاثیرگذار بود.

تیم ملی جوان ایران هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها را هم ناامیدکننده آغاز کرد و در برابر تیم بدون برد بلغارستان ۳-۰ شکست خورد تا اوضاع برای ما خیلی نگران کننده شود. با این حال مسابقه دو شب پیش برابر آمریکا همه چیز را تغییر داد و تا حدود زیادی آرامش را به اردوی تیم ملی بازگرداند. شاگردان بهروز عطایی با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شدند آمریکا را در سه ست پیاپی شکست دهند و اولین باخت این تیم در لیگ ملت‌ها را رقم بزنند.

سرو قامتان والیبال ایران روز گذشته در سومین مسابقه خود در هفته دوم به مصاف برزیل رفتند. با وجود عملکرد قابل تحسین در دو ست ابتدایی و رقابت تنگاتنگ با برزیل نهایتا شاگردان عطایی با نتیجه ۳-۰ شکست خوردند؛ باختی که البته به خاطر عملکرد تیمی ایران، به اندازه شکست های قبلی تلخ نبود.

تیم ملی از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب آخرین بازی خود در هفته دوم به مصاف کانادا می رود؛ دیداری که به لحاظ جدولی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

*وضعیت جدول
ایران از مسابقات قبلی خود ۳ پیروزی کسب کرده و با ۹ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد. در سمت مقابل کانادا اوضاع خوبی را تجربه نمی کند و تنها با دو برد در جایگاه چهاردهم قرار دارد. وضعیتی که مسابقه امروز را به یک جدال حساس تبدیل کرده است. ایران با برد احتمالی امروز می تواند جهش قابل توجهی داشته باشد و کانادا هم به دنبال فرار از بحران است.

*ترکیب احتمالی تیم ملی
تیم ملی به احتمال فراوان با ترکیب اولیه محمدطاهر وادی، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیرحسین اسفندیار، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت پور مقابل کانادا صف‌آرایی می کند.

*نبرد انتقامی برای سرو قامتان
آخرین جدال دو تیم در المپیک شاید هیچ وقت از یاد والیبال دوستان ایرانی نرود. جایی که کانادا موفق شد در سه ست ایران را شکست دهد؛ نتیجه ای که اتفاقا در نهایت تاثیر زیادی در ناکامی ایران در راه صعود به دور حذفی ایفا کرد بنابراین جدال امروز یک نبرد انتقامی نیز محسوب می شود.

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
کد خبر: 29701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha