ساحلی‌بازها هم به قطر باختند

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان یونان مقابل پر افتخارترین تیم آسیا تن به شکست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود از مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان یونان مقابل قطر به میدان رفت که در مصافی نزدیک و پر برخورد با نتیجه دو بر یک مقابل پر افتخارترین تیم هندبال ساحلی آسیا مغلوب شد.

در نیمه نخست این دیدار قطر تیم برتر میدان بود و موفق شد با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ مقابل ملی‌پوشان ایران به برتری دست پیدا کند، اما در نیمه دوم تیم ملی ایران با ارائه یک بازی بهتر موفق شد نتیجه بازی را به سود خود بازگرداند و ۲۰ بر ۱۹ این نیمه را به اتمام رساند.

با تساوی دو تیم، کار به ضربات تن‌به‌تن کشید. در ضربات تن به تن دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در نهایت قطر موفق شد با نتیجه ۹ بر ۸ به پیروزی دست یابد تا در پایان بازی ۲ بر یک پیروز میدان باشد.

تیم ملی ایران که در مرحله اصلی این رقابت‌ها به یک پیروزی و دو شکست دست یافته است باید منتظر بازی دیگر گروهش باقی بماند. در صورتی که ملی‌پوشان ایران نتوانند در میان ۸ تیم برتر قرار بگیرند باید برای تعیین جایگاه ۸ تا ۱۲ تلاش کنند. 

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۳۱ خرداد به میزبانی هراکلیون یونان آغاز شده و تا ۵ تیرماه ادامه دارد.

جواد صادقی، شهریار حسینی، حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب‌زاده، میلاد حمیدی‌فر، امین کاظمی و مهدی رزاق پور ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است هندبال قطر یکی از تیم های قدرتمند در سطح دنیاست که پیش از این تیم ملی هندبال کشورمان هم مغلوب این کشور شده بود. 

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 29699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha