همکاری رونالدو و بایننس ! CR7 و CZ دست در دست هم!

کریستیانو رونالدو و بایننس با یکدیگر همکاری می‌کنند تا به طرفداران فوتبال فرصتی برای داشتن «یک قطعه نمادین از تاریخ ورزش» ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، فوق ستاره فوتبال از همکاری انحصاری خود با بایننس خبر داد. رونالدو اظهار داشت که این قرارداد چند ساله فرصتی برای هواداران خواهد بود تا «یک قطعه نمادین از تاریخ ورزش را داشته باشند» و بخشی از جامعه Web3 او باشند.

رونالدو در ویدئویی گفت: می‌خواهیم در دنیای NFT تغییر دهیم و فوتبال را به سطحی بالاتر ببریم.

بایننس یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های ارزهای دیجیتال است. اجزای اصلی آن شامل صرافی متمرکز بایننس و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. BSC با 407 پروتکل مختلف و 5.92 میلیارد دلار ارزش قفل شده، دومین بلاکچین پر استفاده (پس از اتریوم) است.

علیرغم این معیارهای چشمگیر، بایننس برای تقویت یک اکوسیستم بومی NFT پر رونق تلاش کرده است. PancakeSwap، صرافی غیرمتمرکز و پروتکل پیشرو بایننس، از نظر بازارهای NFT با تنها 79 میلیون دلار حجم معاملاتی بیستم است (بازارهای اتریوم مانند OpenSea و LooksRare به ترتیب دارای 31.24 میلیارد دلار و 23.23 میلیارد دلار هستند).

بنابراین، همکاری با رونالدو می‌تواند به عنوان تلاشی از سوی بایننس برای ارزش بخشیدن به BSC و افزایش سهم بازار NFT بلاکچین تلقی شود. مدیر عامل بایننس «CZ» در این ریتوییت اعلامیه رسمی چنین اشاره کرد: «اکنون، ما شروع می کنیم.»

برای اشاره به دیگر همکاری‌های قابل توجه NFT در این هفته باید از انتصاب اخیر هنرمند و تهیه‌کننده موسیقی فارل ویلیامز به عنوان مدیر ارشد برند مجموعه Doodles یاد کرد.

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 29691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha