عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها/ تقدیم اولین برد به بلغارستان + فیلم

تیم ملی والیبال هفته دوم لیگ ملت‌ها را با شکست مقابل بلغارستان آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب، ۳۱ خرداد مقابل بلغارستان به میدان رفت و در پایان این دیدار با حساب سه بر صفر (۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر۲۴) شکست خورد.  

فیلم خلاصه این بازی را اینجا ببینید.

ملی‌پوشان ایران در ست اول پراشتباه ظاهر شدند و در دریافت، دفاع و سرویس ضعیف بودند و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ واگذار کردند. والیبالیستها در ست دوم عملکرد بهتری داشتند و هماهنگ‌تر کار کردند اما امتیازهای حساسی را به حریف دادند. آنان در حالی که ۲۳ بر ۲۱ پیش بودند، کنترل بازی را از دست دادند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست خوردند.  ست سوم پایاپای پیش رفت و در حالی که دو تیم در امتیاز ۱۴ برابر بودند، رالی زیبایی شکل گرفت که شریفی توپ را در زمین حریف جای داد اما داور خطای حمل توپ این بازیکن را گرفت و امتیاز را به بلغارستان داد. عملکرد ضعیف شاگردان عطایی در ادامه این ست هم ادامه داشت و در نهایت ست را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ واگذار کرد. 

امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور با نظر بهروز عطایی (سرمربی تیم ملی) در ترکیب ابتدایی ایران در این دیدار حضور داشتند.  

بلغارستان که میزبان گروه چهارم در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال است، تا قبل از این دیدار بدون برد در جایگاه ۱۵ رنکینگ مسابقات قرار داشت و اولین پیروزی خود را مقابل ایران به دست آورد. این در حالی است که ملی‌پوشان ایران با دو برد در جایگاه ۱۱ قرار داشته و انتظار این بود که در این دیدار برنده شوند.  

برنامه تیم ایران در هفته دوم مسابقات به شرح زیر است:

پنج‌شنبه، دوم تیر: آمریکا _ ایران، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه

جمعه، سوم تیر: ایران _ برزیل، ساعت ۱۸

شنبه، چهارم تیر: کانادا _ ایران، ساعت ۱۵

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
کد خبر: 29569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا CH ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 0
      واقعا افتضا بازی کردند دریافت آماتور حمله فقط برای یک نفر فرستاده می‌شد ، بلغارها راحت دست پاسور را خوانده بودند دریغ از یک پاس کوتاه واقعا وقت حرام کردن بود این مسابقه را دیدن. آقایان یک فکری بکنید با این فرمان راه به جایی نمیبریم ….یا تمام بازیکنان را زیر ۲۰ سال ببرید که اگر هم به احتمال زیاد باختیم حداقل آینده سازی کرده باشیم یا کلا یک مربی کلاس جهانی بیاورید ولی بازهم با تاکید مکرر روی جوان سازی ….و یا کلا بیخیال والیبال در سطح جهانی باشید و دلخوش که بعد از ژاپن و چین و کره و قطر تیم پنجم آسیا باشیم …….مطمئن باشید با همین روال تا چند سال آینده همین خواهد بود ….